  • 11. Data: 2010-11-05 15:21:55
    Temat: Re: polimerowe kufry boczne do Hondy Shadow - chopper cruiser
    Od: amos <g...@g...com>

    On 3 Lis, 19:59, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Sztandarowy przyklad Pana za duzego do swojego motocykla. Zawsze mowilem
    > ze Sportster jest dla kobiet i mezczyzn niewysokich.

    Popieram. Ten pan na tym psie wyglada zalosnie.

    Tez mam takiego kolege, ktory mimo ~190 cm wzrostu zdecydowal sie na
    sporciaka.

    Niektory musza poczuc na wlasnej skorze, aby uwierzyc...

    --
    amos

  • 12. Data: 2010-12-06 08:57:59
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-12-06 10:11, Kopyt pisze:

    > Zreszta maly sporciak daje rade. Na dniach otwartych Liberator dal mi do
    > jazdy malego, kobiecego (wersja low -- taki sporciak tylko byl, a Dyny nie
    > chcialem) 883 i na osiagi nie narzekalem. Do 140 km/h (bedzie jakies 90 mph)
    > na Al. Jerozolimskich doszedlem bez wiekszej walki.

    No bo do okolo 85 to on idzie rowno, 85-90 tak sobie, 90-95 slabiuto, a
    95 to przekracza jak jest z gorki.

    KJ i downhill na 883

  • 13. Data: 2010-12-06 09:11:28
    Od: "Kopyt" <p...@u...to wptotez.itopl>

    Czesc,

    Użytkownik "Don Pedro" <n...@o...pl> napisał

    > Musi miał za mały portfel do większego motura, a musiał być HD. To nie
    > są, niestety, tanie zabawki.

    Gdy sie kiedys przymierzalem do wynajmu moto za oceanem na przejazd na
    trasie Waszyngton DC - Toronto, a potem (przy drugim podejciu) w okolicach
    Los Angeles, to wyszlo ze maly sporciak jest najtanszy ever. Wszystko
    inne -- niewazne czy japonia, czy (nie)wypasione marki europejskie -- bylo
    juz sporo drozsze. Wyszlo mi, ze poruszanie sie tam nie-harrym to
    ekstrawagancja.

[...]
    na Al. Jerozolimskich doszedlem bez wiekszej walki. A z USA pamietam
    wszedzie ograniczenia do 70 mph i to ze jakos wszyscy sie bali toto
    przekraczac.

    Pozdro

    Pawel
    SVSZ