  • 1. Data: 2011-04-25 21:04:37
    Temat: poczta glosowa taktak
    Od: "Wojtek" <m...@m...com>

    Mam od bardzo dawna taktak-a. Nigdy nie korzystalem z poczty glosowej. Ale
    okazala sie mi potrzebna i 6 dni temu zlecilem jej aktywacje przez
    konsultanta i czekam, ale cierpliwosc mi sie konczy.
    Ile czasu maksymalnie moze trwac aktywowanie poczty glosowej w taktak-u?
    P.S.
    Brak aktywnej poczty stwierdzam logujac sie na itaktak - w menu
    uslugi>polaczenia "poczta glosowa" ma status "w trakcie realizacji zmian",
    pozatym nie dostalem jeszcze powiadomienia sms o aktywacji uslugi.

  • 2. Data: 2011-04-26 06:56:57
    Temat: Re: poczta glosowa taktak
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Wojtek nadaje:

    > Mam od bardzo dawna taktak-a. Nigdy nie korzystalem z poczty
    > glosowej. Ale okazala sie mi potrzebna i 6 dni temu zlecilem jej
    > aktywacje przez konsultanta i czekam, ale cierpliwosc mi sie konczy.

    Możesz zawsze spróbować włączyć samodzielnie. Skoro w systemie masz
    komunikat tzn. że konsultant zrobił co mógł. Teraz czas wziąć sprawy we
    własne ręce ;-)
    http://www.era.pl/pl/indywidualni/stali_klienci/uslu
    gi_do_telefonu/polaczenia/poczta_glosowa#