  • 1. Data: 2011-04-23 11:05:07
    Temat: Jaki obecnie najtańszy telefon na karte?
    Od: Kordi <k...@g...com>

    Witam,

    Baaaaardzo dawno mnie tu nie było 0 starsi użytkownicy moze mnie
    pamiętają:)... Kiedyś sam doradzałem w takich sprawach, a teraz sam
    poproszę o poradę.

    Ostatnio nie interesowałem się na bieżąco taryfami. Moja dziewczyna
    potrzebuje talefon na karte z jak najtańszymi połączeniami do
    wszystkich sieci. Póki co najtańszą ofertę jaką znalazłem ma gaduair
    19 zł za minutę. Pytanie, czy jeset coś tańszego?? (czasem da się
    taniej wycisnąć, przez różne dziwne kombinacje :) .... ).

    Dodam, że rachunki miesięczne całkiem sproe, więc nie jest to ttelfon
    tylko do dzwonienia okazjonalnie

    Pozdrawiam,
    Kordi

    P.S.
    Fajnie wrócić na forum :).

  • 2. Data: 2011-04-23 11:33:18
    Temat: Re: Jaki obecnie najtańszy telefon na karte?
    Od: konsultant <k...@w...pl>

    W dniu 2011-04-23 13:05, Kordi pisze:
> [...]
    > taniej wycisnąć, przez różne dziwne kombinacje :) .... ).
    >
    > Dodam, że rachunki miesięczne całkiem sproe, więc nie jest to ttelfon

    Jak dla mnie tylko Gadu Air się liczy.Doładowujesz przez allegro za 30zł
    (kupujesz u dilera za 22zł) i wystarcza na 3 miesiące. 30 dni po
    doładowaniu masz smsy za 2gr do wszystkich sieci bez żadnych pakietów,
    do tego 19gr/min. do Plusa, Orange, Ery i stacjonarnych oraz 29gr/min.do
    Play.Po miesiącu stawki będą jednakowe do wszystkich sieci (29gr/min) i
    6gr/sms do wszystkich sieci. Do tego jakość połaczeń wyższa niż w Play.
    Nie przerywa, nie rozłącza, krótkie kody na aktywacje usług działają
    bezbłędnie. Polecam przeanalizować www.gaduair.pl i zamówić SIMa z
    przesyłką do domu. Nauczysz dziewczyne obsługi internetu w telefonie to
    już w ogóle Gadu Air będzie najwszechstronniejszym dla niej wyborem (po
    dołądowaniu dostajesz też gratisowe MB na transmisje danych). Po
    doładowaniu za 30zł (u dilera za 22zł), dostajesz 50MB na miesiąc gratis.

  • 3. Data: 2011-04-23 11:51:41
    Od: konsultant <k...@w...pl>

    W dniu 2011-04-23 13:33, konsultant pisze:

> [...]
    > dołądowaniu dostajesz też gratisowe MB na transmisje danych). Po
    > doładowaniu za 30zł (u dilera za 22zł), dostajesz 50MB na miesiąc gratis.

    Do tego możesz dzwonić z voipa z komórki na stacjonarki za max.10gr/min.
    Dzwonisz 133 potem wstukujesz kierunkowy i docelowy , na końcu krzyżyk #
    i łaczysz się tanio ze stacjonarkami. Najlepiej z symbiana wstukać
    133pXXXXXXXXX# gdzie p oznacza 3 sekundowa spację, uzyskaną nacisnięciem
    3 razy gwiazdki * Po doładowaniu 30zł dostajesz gratis 30 minut do
    voipa, i wtedy możesz dzwonic 30 minut na stacjonarki w cenie 5gr/min.
    Polaczenie z nr 133 taryfikowane jest bowiem oddzielnie od połaczenia
    voip z numerem docelowym. Za 133 zaplacisz zawsze 5gr/min, za polaczenie
    voip z numerem docelowym-takze 5gr/min (bez zadnych promocji)

  • 4. Data: 2011-04-23 12:00:42
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Sat, 23 Apr 2011 13:33:18 +0200, konsultant <k...@w...pl>
    wrote:

> [...]
    >dołądowaniu dostajesz też gratisowe MB na transmisje danych). Po
    >doładowaniu za 30zł (u dilera za 22zł), dostajesz 50MB na miesiąc gratis.

    Jeżeli co miesiąc będzie doładowanie za 30pln to gadu air, jeśli nie
    to mbank mobile starter płaski 19gr/min i 10gr /sms bez pakietów i
    kombinacji,opcja trzecia to play fresh tylko tu już trzeba troche
    kombinować z pakietami 10/30 pln + 30min/6pln i jeszcze kilka innych

  • 5. Data: 2011-04-23 12:21:19
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "dizel" <d...@N...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kombinacji,opcja trzecia to play fresh tylko tu już trzeba troche
    > kombinować z pakietami 10/30 pln + 30min/6pln i jeszcze kilka innych

    Jak dobrze kombinujesz, to po 2 doladowaniach za 30 zl w kolejnych
    miesiacach, potem mozesz doladowywac nawet co 3 miesiace i rozmawiac
    praktycznie za 10 gr z innymi sieciami a za 5 gr ze stacjonarnymi i Play w
    tym z play w niektorych miesiacach za 0 gr :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2011-04-23 12:24:10
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "dizel" <d...@N...pl> napisał w wiadomości

    > kombinować z pakietami 10/30 pln + 30min/6pln i jeszcze kilka innych

    W 30 min za 6 zl bym nie radzil sie bawic - daja tylko niewielka znizke a
    musisz pamietac by przedluzac itp. A.
    Tylko 10 zl za 30 zl przedluzane raz pakietami 10 zl za 5 zl a raz (np. co 3
    mce) doladowaniami 30 zl ze strony z bonusem 3 zl przedluzajacym bonusowe
    konto co miesiac. Do tego pakiety Play i stacjonarne, a jak duzo SMSow to
    jeszzce pakiety SMSowe za 6 zl.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2011-04-23 12:26:19
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]
    > bonusowe konto co miesiac. Do tego pakiety Play i stacjonarne, a jak duzo
    > SMSow to jeszzce pakiety SMSowe za 6 zl.

    Oczywiscie jesli naprawde duzo dzwoni (o czym wysoki erachunki moga, ale nei
    musza swiadczyc :)
    - to oczywiscie moze cos innego si ejednak oplacic niz Play, bo "pojemnosc"
    pakietow i "czestotliwosc" ich zakupu sa ograniczone.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2011-04-23 16:07:31
    Od: Kordi <k...@g...com>

    wiadomościnews:iougda$nlo$1@news.onet.pl...

> [...]
    > - to oczywiscie moze cos innego si ejednak oplacic niz Play, bo "pojemnosc"
    > pakietow i "czestotliwosc" ich zakupu sa ograniczone.

    Rachunki raczej spore i wolałbym uniknąć zbędnego kombinowania.
    Chciałem tylko potwierdzić kilka rzeczy:
    1. Czy gaduair chodzi na sieci Polkomtela?
    2. Czy w gaduair jest już możliwość zarejestrowania numeru. Kiedyś nie
    było tam możliwości zrobienia duplikatu karty sim w przypadku jej
    utraty...
    3. Na jakiej sieci chodiz mBank mobile? też Polkomtel?
    4. Tak jaśniej może ktoś napisać o Play? Bo trochę pokrętnie to
    wszystko brzmiało ;) O co chodzi z tymi doładowaniami za 30 zł.Nie
    mogę znaleźć żadnej informacji na stronie.

  • 9. Data: 2011-04-23 17:13:21
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Kordi" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...

    >4. Tak jaśniej może ktoś napisać o Play? Bo trochę pokrętnie to
    >wszystko brzmiało ;) O co chodzi z tymi doładowaniami za 30 zł.Nie
    >mogę znaleźć żadnej informacji na stronie.

    "10% ekstra za doładowanie" Play
    "Program Doladowan" Play
    "30 zł za 10 zł"
    "5 zł za 10 zł"
    oraz o planachtaryfowych "Darmowe rozmowy i SMS-y w Play" "Darmowe SMS-y do
    wszystkich sieci"

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2011-04-23 17:16:27
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > "5 zł za 10 zł"

    Oczywiscie odwrotnie: "10 zł za 5 zł".

    No i jeśli ta osoba chciałaby po prostu dzwonić a nie bawic sie w
    kontrolowaanie pakietow i terminow to niestety, ale w zasadzie kazda sieć
    najbardziej wlasnie woli takich klientow: strzyze, strzyze i strzyze :)

    Pozdrawiam
    SDD