  • 1. Data: 2011-04-24 15:27:34
    Temat: moto Q9h help
    Od: kyle mobile <j...@w...pl>

    Witam. Mój problem polega na braku połączenia klienta poczty w mojej
    Motoroli Q9. Udało mi się skonfigurować internet, IE i Opera śmigają,
    MMS-y też. Oprócz tego braku połaczenia poczty, programy nie łączą się z
    internetem, np antywirus. Sieć to Play. Próbowałem konfiguracji
    automatycznej, ale bez zmian. Jakby ktoś wiedział, gdzie tam trzeba
    pogmerać w ustawieniach, bo jest wiele opcji, który rodzaj połączenia
    należy z czym powiązać, bo mi już ręce opadają :(

  • 2. Data: 2011-04-25 10:45:47
    Temat: Re: moto Q9h help
    Od: kyle mobile <j...@w...pl>

    W dniu 2011-04-24 17:27, kyle mobile pisze:
> [...]
    > pogmerać w ustawieniach, bo jest wiele opcji, który rodzaj połączenia
    > należy z czym powiązać, bo mi już ręce opadają :(
    już OK dziękuję

  • 3. Data: 2011-04-26 06:00:50
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 25-04-2011 12:45, kyle mobile rzecze:

    > już OK dziękuję

    Ależ nie ma za co. Miło, że napisałeś
    co było nie tak, dzięki czemu ktoś następny
    z tym problemem łatwo znajdzie odpowiedź
    po przeszukaniu archiwum.

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 4. Data: 2011-04-26 10:01:49
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-04-26 08:00, Dominik & Co wrote:

    > po przeszukaniu archiwum.

    Na jakiej Wy grupie żyjecie, Dominik & Co... ;-)

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

  • 5. Data: 2011-04-26 12:05:42
    Od: kyle mobile <j...@w...pl>

    W dniu 2011-04-26 08:00, Dominik & Co pisze:
    > W dniu 25-04-2011 12:45, kyle mobile rzecze:

    > Ależ nie ma za co. Miło, że napisałeś
    > co było nie tak, dzięki czemu ktoś następny
    > z tym problemem łatwo znajdzie odpowiedź
    > po przeszukaniu archiwum.

    ależ proszę bardzo :)
    było źle i jest dobrze, ustawiłem w zakładce POŁĄCZENIA/ZAAWANSOWANE na:
    1. Połączenie z Internetem na WAP (domyslnie Play)
    2. Połączenie WAP --> WAP zamiast AUTOMATYCZNIE
    i tyle