  • 1. Data: 2011-04-25 21:34:23
    Temat: zetafon i doladowanie z abonamentu
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    w sumie zetafon to taki prawie abonament

    czy da się doładować zetafona z telefonu z abonamentem?

  • 2. Data: 2011-04-25 21:36:10
    Temat: Re: zetafon i doladowanie z abonamentu
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 25 Apr 2011 23:34:23 +0200, zlotowinfo wrote:
    >w sumie zetafon to taki prawie abonament

    Prawie. Sa roznice.

    >czy da się doładować zetafona z telefonu z abonamentem?

    Da, przynajmniej dawniej dawalo.

    Nie daje sie z innego prepaida.

    J.

  • 3. Data: 2011-04-26 06:17:17
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Prawie. Sa roznice.

    > Da, przynajmniej dawniej dawalo.
    >
    > Nie daje sie z innego prepaida.

    ja też byłem niemal pewien że da się

    czyli prawdopodobnie jednak ściemniał,
    podał komunikat taki jak z innego nieabonamentu

  • 4. Data: 2011-04-26 07:51:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

    > ja też byłem niemal pewien że da się
    > czyli prawdopodobnie jednak ściemniał,
    > podał komunikat taki jak z innego nieabonamentu

    Nie ma co sie zastanawiac - zajrzyj do regulaminu uslugi/promocji i
    bedziesz mial.

    J.