  • 1. Data: 2011-04-25 14:33:19
    Temat: Prepaid do transmisji danych - TURCJA
    Od: "m@rcin" <m...@g...com>

    czesc

    czys ktos moze polecic sensownego operatora GSM z turcji oferujacego
    dostep do internetu na zasadzie prepaid ?
    Bede tam ponad 2 tyg i mysle ze 1-2 GB powinno mi starczyc.
    z gory dzieki za pomoc

  • 2. Data: 2011-04-26 10:06:14
    Temat: Re: Prepaid do transmisji danych - TURCJA
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...one.pl>

    W dniu 2011-04-25 16:33, m@rcin pisze:
> [...]
    > dostep do internetu na zasadzie prepaid ?
    > Bede tam ponad 2 tyg i mysle ze 1-2 GB powinno mi starczyc.

    Turkcell

    http://www.turkcell.com.tr/kurumsal/3G/3Ginternet/ta
    rifeler/faturasiz3Ginternet#tt2

    Natomiast przygotuj się psychicznie na przeżycia rodem z lat '50:
    legitymowanie przy zakupie SIM-a, rejestracja numeru IMEI modemu, zgoda
    na jego używanie itd. itp.

  • 3. Data: 2011-04-26 19:50:09
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-04-26 12:06, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Natomiast przygotuj się psychicznie na przeżycia rodem z lat '50:
    > legitymowanie przy zakupie SIM-a, rejestracja numeru IMEI modemu, zgoda
    > na jego używanie itd. itp.

    no nie wiem czy z lat 50-tych, mnie wylegitymowano przy zakupie startera
    Tak-Tak w 2005 roku panie dzieju, a było to w salonie w Gdańsku

  • 4. Data: 2011-04-26 20:30:00
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-04-26 21:50, Diabełson pisze:

    > no nie wiem czy z lat 50-tych, mnie wylegitymowano przy zakupie startera
    > Tak-Tak w 2005 roku panie dzieju, a było to w salonie w Gdańsku

    Mnie w Hiszpanii pół roku temu, ale modemu nie musiałem przedstawiać do
    rejestracji :-P

  • 5. Data: 2011-04-27 08:50:35
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-04-26 12:06, Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:

    > Natomiast przygotuj się psychicznie na przeżycia rodem z lat '50:
    > legitymowanie przy zakupie SIM-a, rejestracja numeru IMEI modemu, zgoda
    > na jego używanie itd. itp.

    I III RP w 2 poł. lat 90. ;-)

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."