  • 1. Data: 2011-04-22 22:10:17
    Temat: Prepaid do transmisji danych - Włochy
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    Hej,

    Czy ktoś z Was może polecić mi jakiegoś włoskiego operatora prepaidowego
    do dostępu do Internetu? Będe tam ok 10-12 dni, nie potrzebuję więcej niż 5Gb

    Pozdrawiam,

    --
    #begin 755 signature.exe
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 2. Data: 2011-04-25 12:32:00
    Temat: Re: Prepaid do transmisji danych - Włochy
    Od: "NieJorgnijSie" <t...@u...com>

    3ita - umts praktycznie w 95% włoch. Poszukaj o promocjach, ja 4 lata temu
    za 20 eu miałem miesięczny pakiet 1gb, teraz jest napewno taniej.

  • 3. Data: 2011-04-25 17:19:10
    Od: Sławek <s...@g...pl>

    Użytkownik "NieJorgnijSie" napisał w wiadomości grup

    > 3ita - umts praktycznie w 95% włoch. Poszukaj o promocjach, ja 4 lata temu
    > za 20 eu miałem miesięczny pakiet 1gb, teraz jest napewno taniej.

    http://www.prepaidgsm.net/en/italia/data_italy.html
    tu jest w miarę aktualnie..

    -- Sławek