  • 1. Data: 2010-04-22 13:25:04
    Temat: play i minuty za punkty
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Witam!
    Czy minuty za punktu ktore mozna wykorzystac na polczaenia ze wszystkimi sa
    wymienialne
    np na premium sms, tzn czy działa to tak jak srodki na karcie czy srodki w
    abonamencie wszyscy i na wszystko w orange?

    Jezeli tak to chyba znalazlem sposob na wybranie czesci kasy z minut z
    firmowego telefonu orange...
    ale pewnie tak dobrze nie ma :(

    --
    Szukasz programu do firmy? Zobacz DUMPINGOWIEC
    Wszystkomający program dla firm - HIT !!!

  • 2. Data: 2010-04-22 13:29:09
    Temat: Re: play i minuty za punkty
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>
    napisał w wiadomości news:hqpinn$gd3$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > np na premium sms, tzn czy działa to tak jak srodki na karcie czy srodki w
    > abonamencie wszyscy i na wszystko w orange?

    Minuty, jak sama nazwa wskazuje, sa to minuty.
    Za premium SMS placi sie natomiast w zlotowkach. Wiec chyba jest oczywiste,
    ze nie ma mozliwoci wykorzystania minut na premium SMS

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2010-04-22 13:31:04
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>
    napisał w wiadomości news:hqpinn$gd3$1@inews.gazeta.pl...

    > Czy minuty za punktu ktore mozna wykorzystac na polczaenia ze wszystkimi
    > sa wymienialne

    Gwoli scislosci - w ZADNEJ ze znanych w Polsce tarfyf i operatorow nie ma
    mozliwosci wykorzystania minut na premium SMS.
    Sa abonamenty, gdzi ena premium SMS mozna wykorzystac PAKIET ZLOTOWEK z
    abonamentu, bo wtedy sa to - jak sama nazwa wskazuje - zlotowki, te same
    jednostki miary, jakimi placi sie za SMS Premium.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2010-04-22 15:05:59
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    > Minuty, jak sama nazwa wskazuje, sa to minuty.
    > Za premium SMS placi sie natomiast w zlotowkach. Wiec chyba jest
    > oczywiste, ze nie ma mozliwoci wykorzystania minut na premium SMS

    nie jest oczywiste, mzoe to byc skrot myslowy dawno z prepaida nie
    korzystalem wiec nie wiem jak wyglada
    sprawa 'darmowych minut' .

    zlosliwy nie musisz byc

  • 5. Data: 2010-04-22 15:07:41
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

> [...]
    > abonamentu, bo wtedy sa to - jak sama nazwa wskazuje - zlotowki, te same
    > jednostki miary, jakimi placi sie za SMS Premium.

    a co za problem zrobic przelicznik, skoro minuta do kazdej sieci = 29 gr to
    wystarczy pomnozyc
    przez 29 gr ilosc minut i juz mamy pule. Gdyby bylo to takie oczywiste to
    bym na grupie nie pytal

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-04-22 16:15:16
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>

    > Gdyby bylo to takie oczywiste to
    > bym na grupie nie pytal

    Zrób taki rachunek. Bierzesz jakiegoś prepaida, w którym za przychodzące
    , dostajesz minuty. Minuty zamieniasz na premium sms i płacisz nimi
    sobie (bo jesteś szefem firmy "flaszka premium sms" Czyli operator jest
    Twoim sponsorem?

    Podpisujesz umowę na 12 miesiecy i dostajesz telefon za 1zł. ale cały
    abonament przeznaczasz na premium sms, wiec znowu operatro ma z tego
    prawie nic, a ty masz telefon... - do niedawna taki numer nie
    przechodził, a teraz w niewielu taryfach...
    Tak wiec dla wiekszości tej grupy to oczywiste..

    ToMasz

  • 7. Data: 2010-04-22 19:18:06
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

> [...]
    > przechodził, a teraz w niewielu taryfach...
    > Tak wiec dla wiekszości tej grupy to oczywiste..

    w niektorych przypadkach przechodzi nic wiec dziwnego ze szukam sposobu na
    wymiane firmowych minut
    ktorych i tak nie zużyje.

    A czy jakas siec oferuje taryfe firmową typu wszyscy i na wszystko (czyli
    dzialajaca jak kasa na prepadzie ) ?

    pozdrawiam