  • 1. Data: 2010-04-22 10:57:36
    Temat: Dlaczego skype na symbiana nie dla wszystkich.
    Od: ShrekPl <b...@g...com>

    Witam.

    Proszę o wyjaśnienie dlaczego, mimo że na E61i jest i symbian i pełna
    obsługa netu, skype nie obsługuje tego modelu i podobno całej serii E?
    Czego im brakuje?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2010-04-22 11:01:07
    Temat: Re: Dlaczego skype na symbiana nie dla wszystkich.
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "ShrekPl" <b...@g...com> napisał

    > Czego im brakuje?

    Zapewne Fring`a. Niezawodny do Skype i wielu innych, np SIP

  • 3. Data: 2010-04-22 11:06:06
    Od: ShrekPl <b...@g...com>

    On 22 Kwi, 13:01, "Tomek" <t...@w...pl> wrote:
    > U ytkownik "ShrekPl" <b...@g...com> napisa

    > Zapewne Fring`a. Niezawodny do Skype i wielu innych, np SIP

    Właśnie go ściągnąłem żonie i będziemy testować ale ciekawi mnie
    dlaczego sam skype stroi fochy, czego mu brakuje?

  • 4. Data: 2010-04-22 12:11:23
    Od: "Piotr K." <d...@w...pl>

    Użytkownik "ShrekPl" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
    Witam.

    Proszę o wyjaśnienie dlaczego, mimo że na E61i jest i symbian i pełna
    obsługa netu, skype nie obsługuje tego modelu i podobno całej serii E?
    Czego im brakuje?

    Mi tam Skype działa na E51 bez problemu...
    Korzystam przez WiFi.

    dziejek7

  • 5. Data: 2010-04-22 12:49:02
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Użytkownik "ShrekPl" <b...@g...com> napisał

    > Zapewne Fring`a. Niezawodny do Skype i wielu innych, np SIP

    Fring ma (miał) kiepską jakość dźwięku.

  • 6. Data: 2010-04-22 13:19:38
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr K." <d...@w...pl> napisał

    > Mi tam Skype działa na E51 bez problemu...

    A ktoś pytał o e51, czy tradycyjnie lubisz sobie potrollować?

  • 7. Data: 2010-04-22 13:48:17
    Od: "Piotr K." <d...@w...pl>

    > Użytkownik "Piotr K." <d...@w...pl> napisał

    > A ktoś pytał o e51, czy tradycyjnie lubisz sobie potrollować?

    Cytat z pierwszego postu: "skype nie obsługuje tego modelu i podobno całej
    serii E?"

  • 8. Data: 2010-04-22 17:44:21
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n-n.pl>

    W dniu 2010-04-22 15:19, Tomek pisze:

    > Użytkownik "Piotr K." <d...@w...pl> napisał

    > A ktoś pytał o e51, czy tradycyjnie lubisz sobie potrollować?

    Kolega odpowiedział na pytanie o serie E
    Sam używam Skype na e51 i działa doskonale.

  • 9. Data: 2010-04-25 19:36:37
    Od: ShrekPl <b...@g...com>

    On 22 Kwi, 12:57, ShrekPl <b...@g...com> wrote:
    > Witam.
    >
    > Proszę o wyjaśnienie dlaczego, mimo że na E61i jest i symbian i pełna
    > obsługa netu, skype nie obsługuje tego modelu i podobno całej serii E?
    > Czego im brakuje?

    Dobra Panowie Czy Wy nie potraficie jasno odpowiedzieć na pytanie z
    czego wynika ograniczenie programu Skype for symbian dla telefonu
    Nokia E61i? Telefon z symbianem, z wieloma udogodnieniami i dzong...

  • 10. Data: 2010-04-25 20:28:10
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-04-25 21:36, ShrekPl wrote:

    > Dobra Panowie Czy Wy nie potraficie jasno odpowiedzieć na pytanie z
    > czego wynika ograniczenie programu Skype for symbian dla telefonu
    > Nokia E61i? Telefon z symbianem, z wieloma udogodnieniami i dzong...

    Starsza wersja Symbiana? Słabiutki procesor?