  • 1. Data: 2010-04-22 11:49:35
    Temat: HTC Hero czy Samsung i5700
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Kazali mi w jednej pracy wziąc nowy telefon. No i mam do wyboru z
    Androidem albo Era G2 (czyli HTC Hero) albo Samsunga i5700. Uzywam w
    tej chwili między innymi Samsunga i7500 i ciut wkurza mnie przycisk
    blokady. Jak to rozwiązano w i5700? W tej chwili skłaniam sie raczej
    ku HTC - niestety nie miałem w łapach tego modelu a decyzję musże
    podjąć do jutra i nie za bardzo mam w tej chwili gdzie sprawdzić jak
    to działa. Jakieś podpowiedzi? Acha - telefon to bedzie dzwoneieni
    plus aplikacje sieciowe. Do tej pory miałem/mam Nokie pod Symbianem
    (E61, E71, N95), parę telefonów pod WM (ostatnio HTC Touch Pro), z
    Androidów Samsunga i7500. Jakieś sugestie co do wyboru któregoś
    telefonu z tematu?

    Zdrówko

  • 2. Data: 2010-04-22 11:49:48
    Temat: Re: HTC Hero czy Samsung i5700
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    na youtube sa filmy, wpisuj nazwe tekefonu + unboxing

    pozdrawiam

    --
    Szukasz programu do firmy? Zobacz DUMPINGOWIEC
    Wszystkomający program dla firm - HIT !!!

  • 3. Data: 2010-04-22 12:09:14
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Thu, 22 Apr 2010 13:49:48 +0200, "wspolna-flaszka.pl"

    >na youtube sa filmy, wpisuj nazwe tekefonu + unboxing

    Sprawdziłbym gdybym mógł. Problem w tym że siedzę w tej chwili na dośc
    dużym zadupiu gdzie net mam via GPRS i na video raczej nei mam co
    liczyć. :-( Poszperałem po paru forach i skłaniam się ku HTC - ale
    wolałbym przeczytac opinię ludzi mających do czynienia z oboma
    modelami.

    Zdrówko

  • 4. Data: 2010-04-22 13:30:33
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    Maciek "Babcia" Dobosz pisze:
    > Kazali mi w jednej pracy wziąc nowy telefon. No i mam do wyboru z
    > Androidem albo Era G2 (czyli HTC Hero) albo Samsunga i5700.

    Zapomnij ze Hero dostaniesz w Polsce. Oferuja go tylko wirtualnie.

  • 5. Data: 2010-04-22 19:19:28
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Stefan pisze:

    > Zapomnij ze Hero dostaniesz w Polsce. Oferuja go tylko wirtualnie.

    Te na allegro też tylko wirtualne?

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 6. Data: 2010-04-23 11:05:30
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Thu, 22 Apr 2010 15:30:33 +0200, Stefan <s...@c...wp.pl>
    wrote:

    >Zapomnij ze Hero dostaniesz w Polsce. Oferuja go tylko wirtualnie.

    No to zobaczymy. Zdecydowałem na HTC Hero - we wtorek ma być do
    odbioru we firmie.

    Zdrówko

  • 7. Data: 2010-04-25 19:08:27
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

    > No to zobaczymy. Zdecydowałem na HTC Hero - we wtorek ma być do
    > odbioru we firmie.

    Daj znac.

  • 8. Data: 2010-04-26 11:08:32
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Sun, 25 Apr 2010 21:08:27 +0200, Stefan <s...@c...wp.pl>
    wrote:

    >Daj znac.

    Jestem na jutro na popołudnie umówiony z kurierem na odbiór aparatu
    jeśli Ci to w czymś pomoże. dzowniłem tez na partyline Ery i
    twierdzili że mają telefon na składzie. Acha - może byc ważne że to
    oferta dla firmy a nie dla indywidualnego odbiorcy.

    Zdrówko

  • 9. Data: 2010-04-29 09:41:56
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Mon, 26 Apr 2010 13:08:32 +0200, "Maciek \"Babcia\" Dobosz"
    <b...@j...org.pl> wrote:

    >Jestem na jutro na popołudnie umówiony z kurierem na odbiór aparatu
    >jeśli Ci to w czymś pomoże.

    Pomijając obsuwę kuriera który we wtorek nie był o czasie na który się
    umówił i odbiór się opóźnił z tego powodu o dzień, to bezproblemowo
    odebrałem zamwówiony telefon.

    Zdrówko