  • 1. Data: 2010-04-22 10:40:25
    Temat: Nokia 5800 XM i router TP-Link - problem
    Od: raviz <r...@v...pl>

    Witam
    Od wczoraj posiadam uzywana Nokie 5800. Probuje ja podlaczyc
    bezprzewodowo do mojego routera TP-Link TL-WR1043N.
    Na dzien dobry mam zabezpieczenie WPA2-PSK. Przy probie polaczenia
    po dluzszym czasie oczekiwania wyskoczyl komunikat:
    Nie mozna sie polaczyc. Nie znaleziono sieci WLAN.
    Moj router jest oczywiscie widoczny na liscie dostepnych sieci.
    Probowalem tez zmniejszyc poziom zabezpieczen do WEP a na koniec
    calkiem wylaczylem zabezpieczenia. Nadal to samo.
    Dostepny jest rowniez sygnal lokalnego dostawcy, lacze bez zabezpieczen.
    Po polaczeniu, zreszta momentalnym, w przegladarce pokazala sie
    standardowa strona, ze jesli chce skorzystac z ich ofery to musze
    zaplacic itd.
    Czyli wg mnie problem nie tkwi w jakimkolwiek uszkodzeniu telefonu.
    Firmware najnowszy wczoraj ladowany. Bylbym bardzo wdzieczny za pomoc.