  • 71. Data: 2010-11-19 19:31:36
    Temat: Re: Re:
    Od: blofeld77 <s...@i...pl>

    > Zresztą jeżeli faktycznie to są różne
    > osoby z forum, to znaczy, że to twoje money.pl anonymizuje userów,

    No to chyba mamy bingo. Wykryłeś chyba niezłą aferę. Gratulacje.

    a to
    > jest wystarczającym powodem do zablokowania temu forum dostepu do usenetu -
    > co za sekundę zgłoszę adminom polskiego usenetu.

    Liczymy na ciebie Waldku.
    --
    Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

  • 72. Data: 2010-11-19 19:32:03
    Od: blofeld77 <s...@i...pl>

  • 73. Data: 2010-11-19 19:35:55
    Od: blofeld77 <s...@i...pl>

  • 74. Data: 2010-11-19 19:47:06
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 19 Nov 2010 19:35:55 +0000 (UTC), blofeld77 napisał(a):

    > No to chyba mamy bingo. Wykryłeś chyba niezłą aferę. Gratulacje.
    >
    > a to
    >
    > Liczymy na ciebie Waldku.

    nie poddawaj się, wyślij to jeszcze z 7 razy. Albo od razu 42.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam

  • 75. Data: 2010-11-19 20:55:00
    Od: blofeld77 <s...@i...pl>

    > nie poddawaj się, wyślij to jeszcze z 7 razy. Albo od razu 42.

    Jeszcze raz ci powtarzam, że klikam jednokrotnie. Nawala interfejs money.pl - wpływu
    na to nie mam, a wątek jest dla mnie istotny. Odpuść sobie więc te złośliwości i
    jeśli rzeczywiście chcesz coś zdziałać to napisz do money.pl.
    --
    Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

  • 76. Data: 2010-11-19 21:06:27
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 19 Nov 2010 20:55:00 +0000 (UTC), blofeld77 napisał(a):

> [...]
    i jeśli rzeczywiście chcesz coś zdziałać to napisz do money.pl.

    Ja uzywam prawidłowo skonfigurowanego czytnika nntp, nie widzę powodu czemu
    miałbym się zajmować badziewiem którego używasz? To twój problem - skoro
    skonfiugurowanie klienta usenet przerasta twoje mozliwości intelektualne,
    to przynajmniej poświęć trochę czasu na znalezienie prawidłowo
    skonfigurowanego klienta web.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla

  • 77. Data: 2010-11-21 17:20:01
    Od: archiee <a...@g...com>

    Witam ponownie!

    Ja również sprawę tajemniczego smsa zgłosiłem do UKE. Niestety polskie firmy
    telekomunikacyjne wolą się "szarpać" o 6,10 PLN brutto niż mieć stałego klienta, na
    którym co miesiąc mogliby zarobić kilkanaście razy więcej. Tylko pogratulować
    polityki. Jak tylko otrzymam odpowiedz z UKE przekażę jej treść na forum.

    A panom powyżej radzę się wyluzować:) Rozumiem chęć uczenia netykiety, ale nie
    kosztem zaśmiecania forum. Temat wątku jest taki jak widać powyżej, a ostatnie pięć
    stron, delikatnie mówiąc, ma niewiele z nim wspólnego. Jak panowie chcą porozmawiać o
    usenetach itp. proponuje wymienić się kontaktami i pogadać na privie albo założyć
    osobny wątek:)

    PLEASE DO NOT FEED THE TROLLS!!!
    --
    Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

  • 78. Data: 2010-11-21 18:06:32
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 21 Nov 2010 17:20:01 +0000 (UTC), archiee napisał(a):

    > więcej. Tylko pogratulować polityki. Jak tylko otrzymam odpowiedz z UKE
    > przekażę jej treść na forum.

    pójdziesz sobie na jakieś forum? świetnie...

    > A panom powyżej radzę się wyluzować:) Rozumiem chęć uczenia netykiety,
    > ale nie kosztem zaśmiecania forum. Temat wątku jest taki jak widać

    To nie jest forum.

    > PLEASE DO NOT FEED THE TROLLS!!!

    no najlepiej byłoby cię nie karmić, ale wciąż śmiecisz na grupie. Przestań
    śmiecić i już nie będziesz więcej karmiony.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Apple daje multitasking tylko wtedy gdy dziala on rewelacyjnie a wiec 3GS

  • 79. Data: 2010-11-22 15:39:32
    Od: archiee <a...@g...com>

    Ty, Waldek zluzuj zwieracz chłopie i się ogarnij. Zdejmij bryle i wyjrzyj za okno -
    tam też jest świat:) Znajdź się laskę czy chłopca (nie wiem co wolisz) albo zajmij
    się czymś innym a nie spamuj GRUPY DYSKUSYJNEJ (bo przecież to nie forum lol :D)

    Naprawdę żal czytać Twoje posty i tak dla porządku "Cię" czy "Ciebie" piszemy z
    wielkiej litery, nieuku! Jak chcesz pouczać innych to najpierw pilnuj siebie.

    A co do "wciąż śmiecisz na grupie" to gratuluje. Właśnie piszę mojego trzeciego posta
    na 16 stron dyskusji:) ROTFL

    Nabierz trochę dystansu do siebie i nie pajacuj tyle. No i WYŁĄCZ CZASEM KOMPUTER.
    Prawdziwe życie na Ciebie czeka:)

    I BŁAGAM (choć chyba na darmo) nie odpisuj już i się nie pogrążaj.
    --
    Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

  • 80. Data: 2010-11-22 15:51:00
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 22 Nov 2010 15:39:32 +0000 (UTC), archiee napisał(a):

    > Nabierz trochę dystansu do siebie i nie pajacuj tyle. No i WYŁĄCZ CZASEM KOMPUTER.
    Prawdziwe życie na Ciebie czeka:)

    A ty wciąż przy komputerze?