  • 61. Data: 2010-11-19 09:24:06
    Temat: Re: play fresh sms premium którego_nigdy_ni
    Od: damiano12 <a...@w...pl>

    teraz mnie rozbawiłeś! po 1wsze nie mam 18 lat tylko 30 i po drugie pism pisemek
    odwołań i innych rzeczy napisałem już nie mało więc pisać umiem bo każde odwołanie
    czy reklamacje czy cokolwiek wygrywałem! a takie pesymistyczne osoby jak ty mnie
    rozwalają może masz cos związanego z tym oszustwem i dlatego tak piszesz? mi moze
    każdy mówić co zechce ja i tak nie popuszcze tego oszustwa! czekam na kontakt
    wszystkie osoby które zostały oszukane 604154991 i gg 10818341
    --
    Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

  • 62. Data: 2010-11-19 09:49:53
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "damiano12" <a...@w...pl> napisał

    > teraz mnie rozbawiłeś! po 1wsze nie mam 18 lat tylko 30

    Mamy się domyślać komu odpisujesz, czy masz 30 lat i zaczniesz pisać poprawnie?

  • 63. Data: 2010-11-19 10:08:31
    Temat: Re: Re:_play_fresh_sms_premium_którego_nigdy_ni
    Od: blofeld77 <s...@i...pl>

    Panowie i panie, uniknijmy proszę tych uszczypliwości na temat poprawności
    gramatycznej i ortograficznej, w także poddawania w wątpliwość, czy ktoś potrafi
    napisać pozew czy nie.
    Ja również jestem ofiarą tego samego zdarzenia - jak napisałem w poprzednich postach.
    Złożyłem reklamację, poinformowałem UKE. Czekam. Maja podać mi namiary na BTS, z
    jakiego wyszedł sms. Chyba coś jest nie tak, bo połknęli żabę. Pewnie dostali więcej
    reklamacji i zaczęli się zastanawiać, że coś jest na rzeczy, bo może kilka osób ma
    amnezję, ale na pewno nie kilkaset (albo więcej).
    Sprawa jest o tyle ciekawa, że do akcji włączy się prawdopodobnie prokuratura.
    W mojej ocenie działanie na szkodę użytkowników telefonów prowadzi firma
    Extrabingo.eu, właściciel konkursu internetowego. Skontaktowałem się z właścicielem
    umeru 75550, firmą Teleaudio Sp. z o.o., gdzie informaty tejże firmy potwierdził, że
    coś tu jest nie tak, ale nie mają na razie oficjalnych powodów, by odebrać prawa
    firmie Extrabingo do wykorzystywania numeru i wypowiedzieć im umowę o współpracy.
    Ja osobiście czekam, jak do sprawy podejdzie mój operator (ERA). Jeśli spuszczą mnie
    do klozetu, zakładam stronę www, na której zbiorę przynajmniej dziesięć osób
    poszkodowany w podobny sposób. W dalszej kolejności poinformujemy prokuraturę i
    złożymy zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa. Prokuratura zapewne będzie miała
    większy wpływ na ERĘ i innych operatorów niż pojedyncze robaczki, którymi jesteśmy,
    więc może po nitce do kłębka...
    Nie poddawajcie się, chodzi o zasady, a nie o 5 zł netto.
    --
    Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

  • 64. Data: 2010-11-19 10:38:49
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 19 Nov 2010 10:08:31 +0000 (UTC), blofeld77 napisał(a):

> [...]
    gramatycznej i ortograficznej, w także poddawania w wątpliwość, czy ktoś potrafi

    tak, to widać, jesteś czegoś ofiarą.
    Po pierwsze, jak chcesz pisać do usenetu, to spraw sobie jakiś program
    zgodny z usenetem i prawidłowo go ustaw. Podpisz się jakkolwiek, by dało
    się rozpoznać kto pisze, a nie zmieniaj nicki co dwa posty.
    Ustaw zawijanie linii na 79 znaków bo robisz syf w postach przeszkadzający
    czytać.
    Zacznij formułować zdania w sposób przejrzysty i zrozumiały a nie pisz
    jakieś strumienie oszołomionej świadomości.
    Jak chcesz być traktowany poważnie - zachowuj się jak poważny człowiek.

    > Nie poddawajcie się, chodzi o zasady.

    Właśnie, tu chodzi o zasady. Zasady języka polskiego, ogólne zasady kultury
    oraz zasady kultury w usenecie. Nie martw się, nie poddamy się.

    http://klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm
    http://klub.chip.pl/wincat2/news/netykieta.htm
    (kilka szczegółów jest nieaktualnych, np. to, że jedynym dopuszczalnym
    kodowaniem jest ISO 8859-2, ale teksty ogólnie są dosyć dobre)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-

  • 65. Data: 2010-11-19 10:51:24
    Od: damiano12 <a...@w...pl>

    no i to jest konkretna odpowiedż jak założysz jakąś stronę napisz jaka tutaj i ja na
    pewno ją odwiedzę:) i dokładnie chodzi o zasady i o sprawiedliwość:)
    --
    Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

  • 66. Data: 2010-11-19 11:10:47
    Od: Wojtek <c...@z...cos>

    damiano12 wystukał, co następuje:

    From: blofeld77 <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm

    From: damiano12 <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm

    często rozmawiasz sam z sobą?

  • 67. Data: 2010-11-19 11:15:35
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    From: indistinctus <t...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Sekte to ma Nokia w postaci takich troli jak ty "- Paweł "robbo" Kamiński

  • 68. Data: 2010-11-19 13:40:11
    Temat: Re:
    Od: blofeld77 <s...@i...pl>

    Kolego Waldku.

    Nie wiem kompletnie co masz na myśli pisząc o netykiecie czy wyrzucając mi że nie
    potrafię korzystać z usenetu i podpisuję się co chwila innymi nickami lub też że
    rozmawiamy sami ze sobą.
    Swoje posty wprowadzam poprzez forum na money.pl. Jestem zalogowany. Klikam raz.
    Mam wrażenie że padasz ofiarą swojej nieświadomości na temat tego, jak działa forum
    na money.pl, albo obaj padamy ofiarą wadliwego działania tego systemu.
    Już zdaje się ktoś ci napisał: "jakie inne nicki???" co powinno chyba dać ci do
    myślenia. Rozeznaj się w temacie i odezwij się w końcu z czymś konstruktywnym.
    --
    Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

  • 69. Data: 2010-11-19 13:49:48
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 19 Nov 2010 13:40:11 +0000 (UTC), blofeld77 napisał(a):

> [...]
    potrafię korzystać z usenetu i podpisuję się co chwila innymi nickami lub też że

    Mam na mysli to, że zamiast sformatować swoje posty jak nakazuje kultura,
    wrzucasz tu jakieś kompletne śmieci, w dodatku pod trzema różnymi nickami,
    pozorując dyskusję.

    > Swoje posty wprowadzam poprzez forum na money.pl. Jestem zalogowany. Klikam raz.

    Jeżeli używasz nielegalnej bramki do usenetu, to twój problem. Nie podobają
    ci sie efekty tego - przestań.
    Użyj normalnego klienta usenetu. Zresztą jeżeli faktycznie to są różne
    osoby z forum, to znaczy, że to twoje money.pl anonymizuje userów, a to
    jest wystarczającym powodem do zablokowania temu forum dostepu do usenetu -
    co za sekundę zgłoszę adminom polskiego usenetu.

    > Mam wrażenie że padasz ofiarą swojej nieświadomości na temat tego, jak działa forum
    na money.pl, albo obaj padamy ofiarą wadliwego działania tego systemu.

    Nie muszę mieć świadomości jak działa każdy badziew którego używasz. To
    twój problem. You play - you pay.
    A dokąd się nie zastosujesz do zasad miejsca w którym lądują twoje wypociny
    - będzie ci zwracana uwaga.

  • 70. Data: 2010-11-19 19:23:53
    Temat: Re: Re:
    Od: blofeld77 <s...@i...pl>

    > Zresztą jeżeli faktycznie to są różne
    > osoby z forum, to znaczy, że to twoje money.pl anonymizuje userów,

    No to chyba mamy bingo. Wykryłeś chyba niezłą aferę. Gratulacje.

    a to
    > jest wystarczającym powodem do zablokowania temu forum dostepu do usenetu -
    > co za sekundę zgłoszę adminom polskiego usenetu.

    Liczymy na ciebie Waldku.
    --
    Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/