  • 11. Data: 2009-08-15 15:58:55
    Temat: Re: piatek pozegnanie wieczorne GRISZY 2oo - ognisko
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 15 Sie, 08:28, "Sailor" <b...@s...pl> wrote:
    > Nie moglem byc na pogrzebie Grzegorza, moglem pozegnac go dopiero wczoraj
    > wieczorem pod 2oo.
    > Jedno moge powiedziec - na 1000% ma setki przyjaciol, kolezanek, kolegow, ktorzy
    > beda go pamietac.
    Oj pieknie bylo, co prawda nie pamietam konca imprezy ale podobno nie
    bylam jedyna z tym dzisiejszym problemem :-)

    > Chcialem Ci Mika podziekowac za mozliwosc pozegnania kolegi w duzym gronie,
    > kolegom ktorzy filmikiem przypomnieli jaki byl Grisza...
    To ja sie tu podlacze z podziekowaniami dla wszystkich obecnych za to
    ze dzielnie stosowali sie do naszych polecen o prosb pod domem
    pogrzebowym i w czasie uroczystosci.
    Mam nadzieje ze nikt nie poczul sie urazony tym ze momentami bylo
    troche nerwowo, ale obiecalismy nie sparalizowac pracy cmentarza i
    musielismy sie z obietnicy wywiazac.
    Chcialabym ze swojej strony jeszcze bardzo serdecznie podziekowac
    wszystkim tym z ktorymi wspólnie udalo sie nam zorganizowac to nasze
    wspolne pozegnanie Griszy.
    Cieniu jestes wielki choc w pracy raczej nie chcialabym wiecej Ciebie
    odwiedzac :)
    Lucja jestes swietna wlozylas wiele pracy w to zeby wszystko sie udalo
    Ancia wieniec byl przepiekny
    Malboro i Laki daliscie rade pieknie i bezpiecznie wszystkich
    doprowadzic, szkoda ze mnie przy tym nie bylo
    Adrian z zona i kolega, Majek, Odys, Lesor, Sobol, , chlopcy z Sokola
    i Oldtimer Club Poland oraz wszyscy ktorzy pomagali przy organizacji
    wyjazdu od Styksu i uorczystosci na cmentarzu, robilismy to bo
    chcielismy pozegnac Grisze tak aby tam z gory jesli widzial mogl
    pomyslec "szkoda ze mnie z nimi nie ma, bo jest pieknie" i mysle ze
    tak sie wlasnie udalo, Felek organizuje grupe wspracia dla tych co
    maja problemy wywolane zbyd dlugim obcowaniem z moja osoba ;-)
    Rozpisalam sie ale chcialam zaznaczyc ze przy pozegnaniu Griszy duza
    grupa wymienionych przeze mnie i osob nie wymienionych w tym poscie a
    dajacych z siebie w czasie przygotowan wszystko, pokazala jak wiele
    mozna zrobic dla przyjaciela, kumpla ktorego bedzie nam brakowalo.
    Jeszcze raz wielkie Wam dzięki że mogłam z Wami byc tego uczestnikiem.
    > W czwartek i tak pojade do/pod 2oo ponownie rozpalic swoj znicz.
    Przekazano nam informacje ze jutro (16.08.2009) na kempie
    tarchominskiej na ul. Sprawnej w plenerze o godz. 19 ma sie odbyc
    koncert rockowy ku pamieci Griszy, wszyscy chetnie sa zaproszeni. Nic
    wiecej o tym nie wiem i mnie niestety tam nie bedzie ale mam nadzieje
    ze bedzie rownie dobra impreza co wczoraj pod 2oo :)

    Jest jeszcze jedna ostatnia organizacyjna sprawa: w niedziele Lucja z
    mezem Bartoszem chca podjechac do 2oo popoludniu zeby posprzatac po
    wczorajszej imprezce, jesli ktos moglby im pomoc proszony jest o
    podjechanie do 2oo.

    to tyle dzieki jeszcze raz
    pozdrawiam
    Mika

  • 12. Data: 2009-08-15 18:16:32
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Zenon Śmietana pisze:

    > http://www.youtube.com/watch?v=v1qU_jnFa2g
    > http://www.youtube.com/watch?v=cm-tVN6hZjQ
    > http://www.youtube.com/watch?v=UM3-Hj3S4NE

    Aż łza się zakręciła. Nie zrozumiem nigdy dlaczego muszę obserwować
    śmierć czegoś co powinno umrzeć po mnie... Grisza był kimś więcej niż
    właścicielem knajpy... Dla mnie Wawa przez prawie rok wyglądała tak:

    Poniedziałek. 9:15. Pociąg Poznań - Warszawa zatrzymuje się na dworcu
    Zachodnim. Wysiadam. Do ulicy Płockiej gdzie mieści się siedziba firmy w
    której pracuje droga wygląda tak samo... Tunelowa to początek trasy. 2oo
    jeszcze zamknięte, ale wiem że o 16:00 tu będę. To moje życie w
    Warszawie. Rodzinę mam w Poznaniu, Warszawska rodzina to ludziska którzy
    przychodzą do 2oo wieczorami, to Grisza - który wita mnie zawsze tak
    samo uśmiechnięty, to ekipa 2oo. 234 z Rudą Żabą na moje urodziny
    wlepili mi prawo jazdy. Adres zamieszkania. ul.Tunelowa, Warszawa. To
    prawo jazdy do dziś mi mówi gdzie był faktyczny adres mojego serca w
    Warszawie, a każdy kto odwiedza moją stronę www widzi to prawo jazdy i
    TEN adres.

    Będe w 2oo jeszcze w każdy,wtorek, środę i motocyklowy czwartek... w
    piątek wracam do Poznania na weekend, ale...

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 13. Data: 2009-08-15 18:18:02
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Zenon Śmietana" <y...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    > Filmy z dzisiejszego pożegnania Griszy:
> [...]

    Świetnie to zmontowałeś. I ten podkład muzyczny Ryśka. Super. Nie znałem
    Griszy, ale po obejrzeniu filmów, widzę, że był porządnym facetem. Szkoda,
    że tak nagle odchodzą dobrzy ludzie. Kondolencje dla jego przyjaciół i
    rodziny...

    --
    Grzybol