  • Date: Sat, 15 Aug 2009 20:16:32 +0200
    From: Piotr May <p...@r...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: piatek pozegnanie wieczorne GRISZY 2oo - ognisko

    Zenon Śmietana pisze:

    > http://www.youtube.com/watch?v=v1qU_jnFa2g
    > http://www.youtube.com/watch?v=cm-tVN6hZjQ
    > http://www.youtube.com/watch?v=UM3-Hj3S4NE

    Aż łza się zakręciła. Nie zrozumiem nigdy dlaczego muszę obserwować
    śmierć czegoś co powinno umrzeć po mnie... Grisza był kimś więcej niż
    właścicielem knajpy... Dla mnie Wawa przez prawie rok wyglądała tak:

    Poniedziałek. 9:15. Pociąg Poznań - Warszawa zatrzymuje się na dworcu
    Zachodnim. Wysiadam. Do ulicy Płockiej gdzie mieści się siedziba firmy w
    której pracuje droga wygląda tak samo... Tunelowa to początek trasy. 2oo
    jeszcze zamknięte, ale wiem że o 16:00 tu będę. To moje życie w
    Warszawie. Rodzinę mam w Poznaniu, Warszawska rodzina to ludziska którzy
    przychodzą do 2oo wieczorami, to Grisza - który wita mnie zawsze tak
    samo uśmiechnięty, to ekipa 2oo. 234 z Rudą Żabą na moje urodziny
    wlepili mi prawo jazdy. Adres zamieszkania. ul.Tunelowa, Warszawa. To
    prawo jazdy do dziś mi mówi gdzie był faktyczny adres mojego serca w
    Warszawie, a każdy kto odwiedza moją stronę www widzi to prawo jazdy i
    TEN adres.

    Będe w 2oo jeszcze w każdy,wtorek, środę i motocyklowy czwartek... w
    piątek wracam do Poznania na weekend, ale...

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl