    From: Mika <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: piatek pozegnanie wieczorne GRISZY 2oo - ognisko
    Date: Sat, 15 Aug 2009 08:58:55 -0700 (PDT)

    On 15 Sie, 08:28, "Sailor" <b...@s...pl> wrote:
    > Nie moglem byc na pogrzebie Grzegorza, moglem pozegnac go dopiero wczoraj
    > wieczorem pod 2oo.
    > Jedno moge powiedziec - na 1000% ma setki przyjaciol, kolezanek, kolegow, ktorzy
    > beda go pamietac.
    Oj pieknie bylo, co prawda nie pamietam konca imprezy ale podobno nie
    bylam jedyna z tym dzisiejszym problemem :-)

    > Chcialem Ci Mika podziekowac za mozliwosc pozegnania kolegi w duzym gronie,
    > kolegom ktorzy filmikiem przypomnieli jaki byl Grisza...
    To ja sie tu podlacze z podziekowaniami dla wszystkich obecnych za to
    ze dzielnie stosowali sie do naszych polecen o prosb pod domem
    pogrzebowym i w czasie uroczystosci.
    Mam nadzieje ze nikt nie poczul sie urazony tym ze momentami bylo
    troche nerwowo, ale obiecalismy nie sparalizowac pracy cmentarza i
    musielismy sie z obietnicy wywiazac.
    Chcialabym ze swojej strony jeszcze bardzo serdecznie podziekowac
    wszystkim tym z ktorymi wspólnie udalo sie nam zorganizowac to nasze
    wspolne pozegnanie Griszy.
    Cieniu jestes wielki choc w pracy raczej nie chcialabym wiecej Ciebie
    odwiedzac :)
    Lucja jestes swietna wlozylas wiele pracy w to zeby wszystko sie udalo
    Ancia wieniec byl przepiekny
    Malboro i Laki daliscie rade pieknie i bezpiecznie wszystkich
    doprowadzic, szkoda ze mnie przy tym nie bylo
    Adrian z zona i kolega, Majek, Odys, Lesor, Sobol, , chlopcy z Sokola
    i Oldtimer Club Poland oraz wszyscy ktorzy pomagali przy organizacji
    wyjazdu od Styksu i uorczystosci na cmentarzu, robilismy to bo
    chcielismy pozegnac Grisze tak aby tam z gory jesli widzial mogl
    pomyslec "szkoda ze mnie z nimi nie ma, bo jest pieknie" i mysle ze
    tak sie wlasnie udalo, Felek organizuje grupe wspracia dla tych co
    maja problemy wywolane zbyd dlugim obcowaniem z moja osoba ;-)
    Rozpisalam sie ale chcialam zaznaczyc ze przy pozegnaniu Griszy duza
    grupa wymienionych przeze mnie i osob nie wymienionych w tym poscie a
    dajacych z siebie w czasie przygotowan wszystko, pokazala jak wiele
    mozna zrobic dla przyjaciela, kumpla ktorego bedzie nam brakowalo.
    Jeszcze raz wielkie Wam dzięki że mogłam z Wami byc tego uczestnikiem.
    > W czwartek i tak pojade do/pod 2oo ponownie rozpalic swoj znicz.
    Przekazano nam informacje ze jutro (16.08.2009) na kempie
    tarchominskiej na ul. Sprawnej w plenerze o godz. 19 ma sie odbyc
    koncert rockowy ku pamieci Griszy, wszyscy chetnie sa zaproszeni. Nic
    wiecej o tym nie wiem i mnie niestety tam nie bedzie ale mam nadzieje
    ze bedzie rownie dobra impreza co wczoraj pod 2oo :)

    Jest jeszcze jedna ostatnia organizacyjna sprawa: w niedziele Lucja z
    mezem Bartoszem chca podjechac do 2oo popoludniu zeby posprzatac po
    wczorajszej imprezce, jesli ktos moglby im pomoc proszony jest o
    podjechanie do 2oo.

    to tyle dzieki jeszcze raz
    pozdrawiam
    Mika