  • 1. Data: 2009-08-13 09:01:15
    Temat: śruba spustowa komory pływakowej
    Od: Marcin <a...@x...wp.pl>

    Witam,
    Gdzie i czy wogóle możliwe jest znalezienie śrub służących do zlewania
    paliwa z komór pływakowych w gaźnikach Mikuni BS35?
    Mam je już tak wyrobione, że kolejny raz pewnie nie uda mi się ich
    wykręcić.

    A tak przy okazji jeszcze spytam, może ktoś spotkał kiedyś łożysko
    kulkowe, którego zewnętrzna bieżnia jest dzielona po obwodzie?
    Oryginalne oznaczenie to QB20, teraz jednak nigdzie takiego znaleźć
    nie mogę. Robią jeszcze takie łożyska? Jakie to może mieć teraz
    oznaczenie?

    --
    Pozdrawiam,
    Marcin Masłoń