    From: daxus <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: parkowanie na wewnętrznym podwórku
    Date: Wed, 17 Feb 2010 16:37:54 +0100

    Witam
    Wynajmuję sobie kawalerkę we Wrocławiu.
    Ostatnio zastawił mnie samochód w ten sposób, że nie mogłem wyjechać ( z
    tyłu ściana, z przodu ten samochód, po bokach też, ale te po bokach
    prawidłowo zaparkowane).
    Normalnie wyjazd jest do przodu, wszyscy tak w rządku stoją. Ewidentnie
    mnie zastawił bo pewnie uznaje to miejsce za swoje.
    Jak kierownik samochodu przyszedł po półtorej godziny to stwierdził, że
    ma prawo bo on jest tu zameldowany. Przepytał mnie czy tu mieszkam,czy
    jestem zameldowany. Odpowiedziałem mu że mieszkam ale nie jestem
    zameldowany, mam umowę najmu.
    Jego zdaniem nie mam prawa tu parkować bo przy wjeździe jest tabliczka -
    zakaz wjazdu oprócz mieszkańców i służb miejskich.
    Ja się go pytam jak on może zastawiać mnie, skoro wie że nie wyjadę.
    Cwaniaczek tylko to że powinienem wezwać straż miejską to by mi jeszcze
    mandat wlepili. Generalnie nie da się rozmawiać.
    Na tym podwórku nie ma wyznaczonych żadnych miejsc parkingowych, jedno
    wielkie nierówne klepisko, ludzie parkują gdzie się da, no ale nie
    zastawiają siebie.
    Zadzwoniłem do zarządcy i dowiedziałem się, że to jest podwórko gminne,
    straż miejska raczej nie chce interweniować w takich przypadkach i
    mieszkańcy powinni się dogadywać...
    Pwfff.... pytanie co mam robić z takimi bambusami, ktoś ma podobne
    doświadczenia ?