  • Data: 2010-02-17 16:55:08
    Temat: Re: parkowanie na wewnętrznym podwórku
    Od: Filip KK <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-17 16:37, daxus pisze:

    > Ostatnio zastawił mnie samochód w ten sposób, że nie mogłem wyjechać ( z
    > tyłu ściana, z przodu ten samochód, po bokach też, ale te po bokach
    > prawidłowo zaparkowane).
    > Normalnie wyjazd jest do przodu, wszyscy tak w rządku stoją. Ewidentnie
    > mnie zastawił bo pewnie uznaje to miejsce za swoje.
    > Jak kierownik samochodu przyszedł po półtorej godziny to stwierdził, że
    > ma prawo bo on jest tu zameldowany.

    Ciesz się, że tylko tak się to skończyło.

    Kiedyś za gówniarza gorzej traktowało się samochody, które parkowały na
    podwórku. Np. unosiliśmy je do góry i wsadzaliśmy wszystkie koła w
    opony. Albo jednego przywiązaliśmy za zawieszenie grubym drutem stalowym
    do huśtawki. Chłop nie mógł w żaden sposób tego odkręcić, bo drut
    stalowy ciężko jest wyginać. Koledzy mieli inne pomysły.. gówno pod
    klamki w maluchu, innym razem masło na przednią szybę.. oj, wierz mi,
    dużo można zrobić jak ktoś bezczelnie stanie na czyimś podwórku.. :) A
    jak kiedyś zastawił nam ktoś wjazd na podwórko, to wypchnęliśmy gnoja na
    środek skrzyżowania z karteczką za szybą jaki paragraf złamał. Kiedyś
    kompletnie przestawialiśmy auta, z miejsca na miejsce, albo wpychaliśmy
    między słupy od huśtawki. Najczęściej jest tak, że jak ktoś obcy
    parkuje, to zastawia wjazd/komuś miejsce/stoi tak że przejechać się nie
    da, bo nie dojedzie do końca.. itp. itd.