  • 1. Data: 2011-05-03 14:28:25
    Temat: Ze slajdów-zdjęcia
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Czy jakis fotograf w punkcie Foto będzie mógł mi ze slajdów zrobić
    normalne zdjęcia?
    Slajdy są stare, z kiepskiego aparatu fotograficznego, ale w kolorze, no
    i pamiątka. Parę zdjęć by pewnie wyszło. Mój skaner od drukarki nie
    skanuje slajdów :-(

    --
    animka

  • 2. Data: 2011-05-03 14:35:56
    Temat: Re: Ze slajdów-zdjęcia
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-03 16:28, animka pisze:
> [...]
    > Slajdy są stare, z kiepskiego aparatu fotograficznego, ale w kolorze, no
    > i pamiątka. Parę zdjęć by pewnie wyszło. Mój skaner od drukarki nie

    Zeskanować i oddać cyfrowe pliki do naświetlenia. Terach chyba wszystkie
    punkty foto robią z plików, nawet jak dasz kliszę. Czy w jakimś większym
    punkcie foto nie ma opcji odbitek ze slajdów?

  • 3. Data: 2011-05-03 16:15:03
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-05-03 16:35, "Paweł W." pisze:

    > Zeskanować i oddać cyfrowe pliki do naświetlenia. Teraz chyba wszystkie
    > punkty foto robią z plików, nawet jak dasz kliszę. Czy w jakimś większym
    > punkcie foto nie ma opcji odbitek ze slajdów?

    Nie zeskanuję, bo mój drukarko-skaner Brother nie skanuje klisz
    fotograficznych, a już tym bardziej slajdów. Popytam w niektórych
    punktach czy skanują.
    Wydrukować to już sama bym mogła (mam w domu papier foto), mogą mi dać
    te zdjęcia na płytce.
    Dzięki.

    --
    animka