  • 1. Data: 2009-07-08 06:44:26
    Temat: pamietacie mrówki w apraracie?
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    A mi wlazał jakiś owad do monitora i spaceruje sobie po matrycy od srodka.
    Gdy okazało sie ze nie jest to paproch na powierzchni pomyślałem ze to
    deadpixele, ale za chwilke owe deadpixele rozpoczęły spacer po ekranie :)

    --
    www.warszawski.info

  • 2. Data: 2009-07-08 06:52:28
    Temat: Re: pamietacie mrówki w apraracie?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    ...::QRT::... napisał(a):

> [...]
    > Gdy okazało sie ze nie jest to paproch na powierzchni pomyślałem ze to
    > deadpixele, ale za chwilke owe deadpixele rozpoczęły spacer po ekranie :)

    Zerknij na pl.comp.pecet do watku pt: "Jaka jest przeciętna długość
    życia robaczka podmatrycowego?" ;P

    j.

  • 3. Data: 2009-07-08 07:08:12
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia 8 Jul 2009 08:52:28 +0200, januszek napisał(a):

    > Zerknij na pl.comp.pecet do watku pt: "Jaka jest przeciętna długość
    > życia robaczka podmatrycowego?" ;P

    to jakaś plaga :)

    --
    www.warszawski.info

  • 4. Data: 2009-07-08 07:15:18
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 8 Jul 2009 09:08:12 +0200, ...::QRT::... napisał(a):

    > to jakaś plaga :)

    Lato :-)
    Teraz trzeba tylko załatwić lustro sferyczne i robić makro ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 5. Data: 2009-07-08 09:28:32
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Wed, 8 Jul 2009 08:44:26 +0200, ...::QRT::... napisał(a):

> [...]
    > Gdy okazało sie ze nie jest to paproch na powierzchni pomyślałem ze to
    > deadpixele, ale za chwilke owe deadpixele rozpoczęły spacer po ekranie :)

    Dwie historyjki:
    Brat siedział przed monitorem i woła do mnie "masz robaka!". Hm, już
    chciałem odpowiedzieć "zapuść spajbota", gdy się okazało, że chodzi o
    tego... nie, nie będę się wyrażał. A miałem nadzieję, że konstruktorzy
    EIZO radzą sobie z takimi sabotażystami. Na szczęście robalowi w nóżki
    parzyło i poszedł sobie dokończyć żywota gdzieś w czeluściach monitora.

    Druga historyjka z robaczkiem w tle mogła zakończyć się nie lada
    problemami: kolega z pracy źle odczytał specyfikację materiałową. A to
    dlatego, że jednemu z robali nie powiodła się ucieczka z matriksa,
    zrobił seppuku i jego zwłoki podstępnie imitowały przecinek :)

    --
    Pozdr.
    Grzegorz

  • 6. Data: 2009-07-08 10:30:02
    Od: John Smith <u...@e...net>

    ...::QRT::... napisał(a):
> [...]
    > Gdy okazało sie ze nie jest to paproch na powierzchni pomyślałem ze to
    > deadpixele, ale za chwilke owe deadpixele rozpoczęły spacer po ekranie :)

    Czyli masz livepixela ;-)

    --
    Mirek

  • 7. Data: 2009-07-09 07:36:35
    Od: TigerStyle <t...@g...com>

    On 8 July, 11:30, John Smith <u...@e...net> wrote:

    > Czyli masz livepixela ;-)
    >
    > --
    > Mirek

    Podobna sytuacja w zeszlym roku. iMac i robak taki moze ze 2mm maks,
    lazil z tydzien potem zniknal :-) Co ciekawe, jak bylem w serwisie
    powiedzieli, ze sie zdarza i ze jak nie znikne to mi wymienia kompa.