  • 41. Data: 2011-09-07 23:23:15
    Temat: Re: Kolorowe skalary w akwarium
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    news:j467n6$s02$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
    kalary?authkey=Gv1sRgC

    > Ogólnie tragedia, przerybienie, a to jeszcze maluchy
    > podobnie jak trzymanie bojownika w szklance
    >
    > mimo iż rodzą się w niewoli, ryby potrzebują środowiska zbliżonego
    > do naturalnego a tu nie mają gdzie się schować.
    > sterylne akwarium nie pomoże gdy stres je wykończy.
    >
    > Co do porządnego focenia zbiorników z rybkami to można by ksążkę napisać
    > głównie chodzi o właściwe warunki oświetlenia.
    >
    > zaprzyjażnione
    > https://picasaweb.google.com/KrisMekar/MojeAkwarium#
    >
    > moje
    > https://picasaweb.google.com/114143142921811413883/A
    kwarium#

    No, cud piękności :-)
    Ja natomiast byłam zafascynowana tylko rybkami w tym wielkim akwarium
    które pstrykałam. Jakie kolory tych ryb piękne!

    --
    animka

  • 42. Data: 2011-09-07 23:40:08
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-09-07 23:25, astro pisze:
    > Animka wrote in<news:j467n6$s02$1@node2.news.atman.pl>
    >
    > Dla odmiany zdjecie pola wektorowego:
    > http://en.wikipedia.org/wiki/File:Luminosity_Gradien
    t.jpg

    Ciekawe.

    --
    animka

  • 43. Data: 2011-09-08 00:03:19
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Sep 7, 6:49 pm, Catholic <s...@i...pl> wrote:

    > Pi kne. B d monotematyczny - I need your portrait!! Mo e by nawet
    > ameryka ski i profesjonalny - Powiem dlaczego.

    W cywilizowanym swiecie, jak czlowiek chce poznac drugiego, to wpierw
    sie sam przedstawia, nastepnie moze liczyc na to, ze ten drugi uczyni
    to samo.
    W bolandii z ktorej piszesz, widac ze albo cywilizowane kanony
    wspolzycia nadal nie obowiazuja, albo tyko do nich sie nie stosujesz,
    co swiadczy, ze tobie daleko do cywilizowanego obycia.
    Jak chcesz moj wizerunek na fotografi, to zacznij wpierw od jakiegos
    przedstawienia sie - przynajmniej w takim stopniu jak ja to robie.

    > Zagl daj c na grup si
    > rzeczy stworzy em sobie portret psychologiczny ZD (pewnie nie tylko ja).

    Jakbys byl w miare inteligentny, to wiedzialbys, ze nie tylko ty
    jestes tu ulomny umyslowo i zapozniony cywilizacyjnie.

    > Nikogo nie zaskocz , je li powiem, e nie jest to portret pi kny i
    > szlachetny.

    Byloby dziwne, gdyby ktokolwiek w miare inteligentny, byl tym
    zaskoczony, po tych wszystkich wczesniejszych twoich imbecylnych
    paszkwilnych postach, wczesniej tu wysylanych.

    > Natomiast mam du y problem z wizualizacj ZD.

    Dobrze, ze ten swoj problem juz zauwazyles, ale mimo wszystko, jest on
    jednym z mniejszych twoich problemow.

    > Zak adaj c, e
    > wygl d w du ej mierze odzwierciedla charakter (po 40-stce ka dy ma tak
    > g b na jak sobie zas u y ) m j m zg nie jest w stanie wykreowa takiej
    > twarzy, kt ra by by a r wnie parszywa jak charakter.

    Co do twojego mozgu, to nie musisz mi pisac, ze nie jest wydolny, to
    wiem od dawna.

    > Macie podobnie, czy tylko ja odczuwam taki dyskomfort?

    Ponoc takie rzeczy daje sie leczyc.

  • 44. Data: 2011-09-08 00:18:07
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Sep 7, 7:07 pm, "...::QRT::..." <n...@...mejla> wrote:
> [...]
    > ludzie przychodz i odchodz ale to chyba normalne?.

    > Pan w to naprawd wierzy? Ze Pan niczym zbawca wiata ode z a wszelkiego i
    > dobra ostoja? A w rzeczywisto ci samotny wir Don Kichot w walce z
    > wiatrakami.
    > To mog o by by takie romantyczne gdyby nie by o przede wszystkim smutne i
    > a osne.

    > ten cytat w po czeniu z sygnaturk du o o panu m wi.
    > Jako i jest Pan "American" to ci ko zaliczy Pana do owego "narodu
    > wspania ego" dla Pana pozostaje ju tylko to drugie mniej szlachetne

    Tak sie chlopino naprodukowales z tym "Panem" zeby koncowym zdanie,
    udowodnic moja opinie o takich jak ty chamach.
    Gdybys mial za grosz inteligencji, to zrozumialbyc, ze Pilsudski mowil
    o l"udziach kurwach" ze "wspanialego narodu polskiego".
    Skoro sam stwierdzasz, ze ciezko mnie zaliczyc do narodu polskiego, to
    tak samo ciezko zaliczyc mnie do ludzkiej kurwy jaka tu
    reprezentujesz.

  • 45. Data: 2011-09-08 01:22:44
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Wed, 7 Sep 2011 17:18:07 -0700 (PDT), Zygmunt Dariusz napisał(a):

    > Tak sie chlopino naprodukowales z tym "Panem" zeby koncowym zdanie,
    > udowodnic moja opinie o takich jak ty chamach.

    cóż drogi Panie - bym był wielce niepocieszony gdy nie fakt iż różnego
    rodzaju przekleństw i słów powszechnie uznanych za obraźliwe użył Pan w tym
    wątku kila razy częściej niż ja.
    Wnioski na temat chamstwa, z tej prostej analizy płynące, pozostawiam
    szanownemu panu do samodzielnej analizy.

> [...]
    > Skoro sam stwierdzasz, ze ciezko mnie zaliczyc do narodu polskiego, to
    > tak samo ciezko zaliczyc mnie do ludzkiej kurwy jaka tu

    Cóż za finezyjna logika i wnioskowanie. Chyle czoła :P

    Ale tak na pocieszenie - nie śil się więcej na tak żenującą retorykę. Nie
    masz do tego talentu. Naprawdę. To nie dla ciebie. Leżysz i kwiczysz i
    choćbyś nie wiem jak sie napinał nie zmienisz tego. Przecież o tym
    doskonale wiesz.

    EOT&YHBT!

    p.s. ten fragment o walce z grupowym terrorem i kamieniu na który trafia
    kosa jest naprawde słodki. ROTFL!

  • 46. Data: 2011-09-08 01:28:12
    Temat: [ort] Kolorowe skalary w akwarium
    Od: Marek K <m...@W...pl>

    W dniu 2011-09-08 02:18, Zygmunt Dariusz pisze:

    > Ziggy Photo - American Professional Photographer

    Ziggy powinno być napisane przez Rz i y oraz tylko jedno g.

    M.

  • 47. Data: 2011-09-08 05:46:00
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@s...pl>

    W dniu 2011-09-08 01:07, Animka pisze:
    > Może tam z boksu naprzeciwko wyszedł gruby chłop. Ja siedziałam na
    > kanapie. Zdjęcia robiłam z boku. Dopiero teraz dostrzegłam tę poczwarę :-)

    Duża ta kanapa musiała być i otaczała pewnie całe akwarium, biorąc pod
    uwagę, że zdjęcia są robione zarówno z lewa jak i z prawa, a nawet na
    wprost. No i strasznie niewygodna, bo na kilku zdjęciach widać Ciebie
    centralnie jak stoisz i trzymasz w rękach telefon.
    Oj Animka, Animka, pogonili Cię z grup komputerowych za pisanie głupot,
    to przeniosłaś się tutaj.

    Tomek

  • 48. Data: 2011-09-08 06:27:22
    Temat: Re: [ort] Kolorowe skalary w akwarium
    Od: Ghosthunter <p...@n...pl>

    Dnia Thu, 08 Sep 2011 03:28:12 +0200, Marek K napisał(a):

    > Ziggy powinno być napisane przez Rz i y oraz tylko jedno g.

    Kolego, skończ z tym jadem. Możem się różnić ale róbmy to kulturalnie.

  • 49. Data: 2011-09-08 06:27:28
    Od: lukawar <l...@g...pe-el>

    > Dokladnie - wystarczy, ze bedzie mu sie chcialo pracowac i bedzie
    > potrafil na tym zarabiac.
    > Natomiast tacy jak ty, tylko w pisaniu farmazonow sie rozpedzaja.
    > Czekam na ten albumik od ciebie i na strone internetowa, ktora niejaki
    > olo obiecal mi zrobic pare miesiecy temu.
    > Moze "wespol, zespol", w koncu cos zrobicie, a nie tylko
    > "pierdolicie".

    Nie załapałeś

  • 50. Data: 2011-09-08 06:56:06

    > Ziggy powinno być napisane przez Rz i y oraz tylko jedno g.
    >
    > M.

    to jest właśnie przykład tego o czym pisałem - traktowania jak wioskowego
    głupka - wtrąci się ktoś w wątek, nawrzuca do woli oraz bez powodu i tyle.