    From: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Kolorowe skalary w akwarium
    Date: Wed, 7 Sep 2011 17:18:07 -0700 (PDT)

    On Sep 7, 7:07 pm, "...::QRT::..." <n...@...mejla> wrote:
> [...]
    > ludzie przychodz i odchodz ale to chyba normalne?.

    > Pan w to naprawd wierzy? Ze Pan niczym zbawca wiata ode z a wszelkiego i
    > dobra ostoja? A w rzeczywisto ci samotny wir Don Kichot w walce z
    > wiatrakami.
    > To mog o by by takie romantyczne gdyby nie by o przede wszystkim smutne i
    > a osne.

    > ten cytat w po czeniu z sygnaturk du o o panu m wi.
    > Jako i jest Pan "American" to ci ko zaliczy Pana do owego "narodu
    > wspania ego" dla Pana pozostaje ju tylko to drugie mniej szlachetne

    Tak sie chlopino naprodukowales z tym "Panem" zeby koncowym zdanie,
    udowodnic moja opinie o takich jak ty chamach.
    Gdybys mial za grosz inteligencji, to zrozumialbyc, ze Pilsudski mowil
    o l"udziach kurwach" ze "wspanialego narodu polskiego".
    Skoro sam stwierdzasz, ze ciezko mnie zaliczyc do narodu polskiego, to
    tak samo ciezko zaliczyc mnie do ludzkiej kurwy jaka tu
    reprezentujesz.

    http://www.ziggyphotoonline.com/