    From: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Kolorowe skalary w akwarium
    Date: Wed, 7 Sep 2011 17:03:19 -0700 (PDT)

    On Sep 7, 6:49 pm, Catholic <s...@i...pl> wrote:

    > Pi kne. B d monotematyczny - I need your portrait!! Mo e by nawet
    > ameryka ski i profesjonalny - Powiem dlaczego.

    W cywilizowanym swiecie, jak czlowiek chce poznac drugiego, to wpierw
    sie sam przedstawia, nastepnie moze liczyc na to, ze ten drugi uczyni
    to samo.
    W bolandii z ktorej piszesz, widac ze albo cywilizowane kanony
    wspolzycia nadal nie obowiazuja, albo tyko do nich sie nie stosujesz,
    co swiadczy, ze tobie daleko do cywilizowanego obycia.
    Jak chcesz moj wizerunek na fotografi, to zacznij wpierw od jakiegos
    przedstawienia sie - przynajmniej w takim stopniu jak ja to robie.

    > Zagl daj c na grup si
    > rzeczy stworzy em sobie portret psychologiczny ZD (pewnie nie tylko ja).

    Jakbys byl w miare inteligentny, to wiedzialbys, ze nie tylko ty
    jestes tu ulomny umyslowo i zapozniony cywilizacyjnie.

    > Nikogo nie zaskocz , je li powiem, e nie jest to portret pi kny i
    > szlachetny.

    Byloby dziwne, gdyby ktokolwiek w miare inteligentny, byl tym
    zaskoczony, po tych wszystkich wczesniejszych twoich imbecylnych
    paszkwilnych postach, wczesniej tu wysylanych.

    > Natomiast mam du y problem z wizualizacj ZD.

    Dobrze, ze ten swoj problem juz zauwazyles, ale mimo wszystko, jest on
    jednym z mniejszych twoich problemow.

    > Zak adaj c, e
    > wygl d w du ej mierze odzwierciedla charakter (po 40-stce ka dy ma tak
    > g b na jak sobie zas u y ) m j m zg nie jest w stanie wykreowa takiej
    > twarzy, kt ra by by a r wnie parszywa jak charakter.

    Co do twojego mozgu, to nie musisz mi pisac, ze nie jest wydolny, to
    wiem od dawna.

    > Macie podobnie, czy tylko ja odczuwam taki dyskomfort?

    Ponoc takie rzeczy daje sie leczyc.