  • 1. Data: 2011-09-06 22:43:42
    Temat: Kolorowe skalary w akwarium
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    https://picasaweb.google.com/100917731673404686737/S
    kalary?authkey=Gv1sRgCPrh892hm9fpTw

    Czy podobają się Wam te skalary? Były piękne, ale mój aparat z telefonu
    kiepsko zdjęcia wykonał, Nie miałam przy sobie aparatu foto.

    --
    animka

  • 2. Data: 2011-09-06 22:50:39
    Temat: Re: Kolorowe skalary w akwarium
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > https://picasaweb.google.com/100917731673404686737/S
    kalary?authkey=Gv1sRgCPrh892hm9fpTw
    > Czy podobają się Wam te skalary?

    A czy to jest grupa pl.rec.akwarium, ze drugi raz zadajesz to pytanie?

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 3. Data: 2011-09-07 01:33:09
    Od: bronek <b...@w...pl>

    W dniu 2011-09-07 00:43, Animka pisze:
> [...]
    >

    > Czy podobają się Wam te skalary? Były piękne, ale mój aparat z telefonu
    > kiepsko zdjęcia wykonał, Nie miałam przy sobie aparatu foto.

    to nie skalary ale DYSKOWCE (czasem używane też "paletki")
    po więcej informacji co do odmian lepiej na pl.rec.akwarium
    zdjęcia nieszczególne raczej - polecam serwis akwafoto.pl

  • 4. Data: 2011-09-07 05:58:15
    Od: Szymon Kret <k...@o...pl>

    On 2011-09-07 00:43, Animka wrote:
> [...]
    >

    > Czy podobają się Wam te skalary? Były piękne, ale mój aparat z telefonu
    > kiepsko zdjęcia wykonał, Nie miałam przy sobie aparatu foto.

    Wspaniałe zdjęcia. Not.

  • 5. Data: 2011-09-07 06:23:27
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl>

    Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał(a):

    >https://picasaweb.google.com/100917731673404686737/
    Skalary?authkey=Gv1sRgCPrh892hm9fpTw

    >Czy podobają się Wam te skalary?

    Jak ktos napisal to nie sa skalary, wydaje mi sie, ze jakies paletki.

    >Były piękne, ale mój aparat z telefonu
    >kiepsko zdjęcia wykonał, Nie miałam przy sobie aparatu foto.

    No, kiepsko. I akwarium chyba w trakcie tworzenia dopiero, co? :)

  • 6. Data: 2011-09-07 06:47:14
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Sep 6, 6:43 pm, Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Czy podobają się Wam te skalary? Były piękne, ale mój aparat z telefonu
    > kiepsko zdjęcia wykonał, Nie miałam przy sobie aparatu foto.

    Wielka zalosc wzbiera, gdy sie patrzy na te rybki, w tym niby
    akwarium.
    Wszystko inne dotyczace tego tematu, to juz drugorzedna sprawa.

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 7. Data: 2011-09-07 06:55:06
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Sep 7, 2:23 am, Pan Peresada <p...@p...pl> wrote:
    > Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisa (a):

    Skalary?authkey=Gv...

    > Jak ktos napisal to nie sa skalary, wydaje mi sie, ze jakies paletki.

    > No, kiepsko. I akwarium chyba w trakcie tworzenia dopiero, co? :)

    To akwarium jest tak siermiezne, jak polska rzeczywistosc i tak zwani,
    "ludzie z dobrym gustem" na tej grupie.

  • 8. Data: 2011-09-07 07:05:14
    Od: lukawar <l...@g...pe-el>

    > To akwarium jest tak siermiezne, jak polska rzeczywistosc i tak zwani,
    > "ludzie z dobrym gustem" na tej grupie.

    Poczytaj trochę o hodowlach dyskowców i co to jest akwarium higieniczne,
    zanim zaczniesz się wymądrzać, a siermiężna to jest ta strona
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 9. Data: 2011-09-07 08:45:08
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Wed, 07 Sep 2011 09:05:14 +0200, lukawar napisał(a):

    > Poczytaj trochę o hodowlach dyskowców i co to jest akwarium higieniczne,
    > zanim zaczniesz się wymądrzać, a siermiężna to jest ta strona
    > http://www.ziggyphotoonline.com/

    LOL a jaka wyrafinowana typografia :D

  • 10. Data: 2011-09-07 08:47:09
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Sep 7, 3:05 am, lukawar <l...@g...pe-el> wrote:

    > Poczytaj trochę o hodowlach dyskowców i co to jest akwarium higieniczne,
    > zanim zaczniesz się wymądrzać, a siermiężna to jest ta
    stronahttp://www.ziggyphotoonline.com/

    "A w ameryce, to murzynow bija".
    Niezawodnie - na tej grupie - zawsze sie trafi jakis kretyn, z
    "odpowiednim" agrumentem.