  • 21. Data: 2015-05-08 19:36:47
    Temat: Re: orange: nieodebrane połączenia - czy widac je w internecie?
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    news:almarsoft.1964095076929999714@news.neostrada.pl

    > Komunikat "user poza zasięgiem..." nie jest jeszcze taryfikowany?? Dziwne.

    Nie ma połączenia z wywoływanym abonentem (lub jego sekretarką) -> nie ma
    opłaty.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 22. Data: 2015-05-08 22:09:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message

    > Dłuższe SMS-y idą w kawałkach i telefon odbiorcy je sobie skleja.
    > Ograniczenie do 70 znaków jest dawno nieaktualne.

    To nie chodzi o sklejanie czy nie sklejanie tylko kasowanie
    opłaty za każdy kawałek osobno - bo jeden duży sms rozbity
    na dwa małe kosztuje tyle co dwa smsy... Rozumiesz teraz?
    Oczywiście sprawa nie dotyczy tych, co mają nielimitowane sms'y/mms'y.

  • 23. Data: 2015-05-08 22:18:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Liwiusz wrote:

    > To jest fakt, a nie że coś się komuś wydaje. Chyba że twierdzisz, że
    > szybciej ktoś odsłucha pocztę, niż odczyta smsa (teza prosta do
    > sfalsyfikowania).

    tak. szybciej odczytam pocztę, która do mnie zresztą sama dzwoni niż
    odczytam SMSa. Czyli Twoja teza jest fałszywa.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 24. Data: 2015-05-08 22:19:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Marek wrote:

    > Komunikat "user poza zasięgiem..." nie jest jeszcze taryfikowany??
    > Dziwne.

    Jeszcze? Używasz jakiegoś normalnego operatora GSM?

  • 25. Data: 2015-05-08 22:26:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Tego nie wiem.

    To pytanie pozostaje otwarte - dalej nie wiem jak to sprawdzić/wyszukać...

    > Kiedyś jak byłem w Orange, to kojarzę, że była taka możliwość. Trzeba było
    > zadzwonić na inny numer niż normalna poczta głosowa, podać numer
    > odsłuchiwanej skrzynki i kod dostępu. Kod dostępu trzeba było wcześniej
    > zdefiniować dzwoniąc na pocztę głosową ze swojego numeru. Poszukaj na ich
    > stronie. Może jeszcze oferują tę usługę.

    Dziękuję bardzo - znalazłem:
    http://www.orange.pl/fid,4002278347,id,436100001,tit
    le,odsluchanie-wiadomosci-z-innego-telefonu-niz-wlas
    ny,forumthread.html

    odsłuchanie wiadomości z innego telefonu niż własny (08.06.2011, 11:07)

    zadzwoń pod nr +48501501501 zostaniesz poproszony o podanie numeru swojej
    skrzynki czyli podajesz numer telefonu nastepnie kod zabezpieczajacy i juz
    bedziesz mógł odsłuchac wiadomosci.
    Jeżeli nie pamietasz kodu to kontakt z BOK *100 i zostanie zrestartowany na
    standardowy 9999 lub jaki bedziesz chciał.

    :-)

  • 26. Data: 2015-05-08 23:29:04
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Liwiusz wrote:

> [...]
    > - nie ma pewności, że ktoś - nawet mając włączoną pocztę głosową - wie,
    > umie, chce odsłuchać i odsłucha wiadomość bez zbędnej zwłoki.

    Znam parę osób, które mają włączoną skrzynkę poczty głosowej, ale te
    osoby nie słuchają nagrywanych wiadomości.

  • 27. Data: 2015-05-08 23:30:56
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Pszemol wrote:
> [...]
    > na dwa małe kosztuje tyle co dwa smsy... Rozumiesz teraz?
    > Oczywiście sprawa nie dotyczy tych, co mają nielimitowane sms'y/mms'y.

    Może ktoś nadal ma limitowane SMSy, to może sobie przełączyć w tel. na
    bez polskich ogonków i ma 160 znaków w SMSie.

  • 28. Data: 2015-05-09 00:26:32
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 8 May 2015 20:19:17 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:
    > Jeszcze? Używasz jakiegoś normalnego operatora GSM?

    Owszem, natomiast dziwię się, że jeszcze nie wpadli na to by to
    taryfikować.

    --
    Marek

  • 29. Data: 2015-05-09 00:37:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Poldek" <p...@i...eu> wrote in message

    > Może ktoś nadal ma limitowane SMSy, to może sobie przełączyć
    > w tel. na bez polskich ogonków i ma 160 znaków w SMSie.

    Co nie zmienia faktu, że za te same pieniądze przekaże ustnie
    dużo więcej informacji niż w takim smsie bo naliczanie jest
    dziś sekundowe...

  • 30. Data: 2015-05-09 00:38:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Znam parę osób, które mają włączoną skrzynkę poczty głosowej, ale te osoby
    > nie słuchają nagrywanych wiadomości.

    I skoro te osoby tak mają, to znaczy że wszystkie inne też tak mają? :-)