  • 21. Data: 2010-01-14 19:20:21
    Temat: Re: optymalny aparat
    Od: "Norbert" <x...@h...spam>

    Użytkownik "zoor" <ciapka@.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:himjck$eq2$1@news.onet.pl...
    > Witka
    > fotografowane obieky to psy latajace po ringu. Dosyc ciemno, lampa
    > blyskowa to zło.
    >

    > Z czym do tego podejsc?

    Zaprezentuj swoje przykladowe foty bo nadal nie wiem jakie psy
    fotografujesz?!

  • 22. Data: 2010-01-14 20:59:28
    Od: JD <j...@g...com>

    On 14 Sty, 09:07, "zoor" <ciapka@.wp.pl> wrote:
    > Witka
    > fotografowane obieky to  psy latajace po ringu.

    Jesteś pewny, że to psy?
    Nie kaczki?

    ;)

    JD

  • 23. Data: 2010-01-14 22:00:17
    Od: nb <n...@n...net>

  • 24. Data: 2010-01-15 00:19:34
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > Parę miesięcy temu wrzuciłem na www fotki źle naświetlone
    > i przeznaczone do naprawy. Najbardziej skopana była fotka
    > przedstawiająca właśnie czarnego psa:
    > http://nb.homeunix.org/tmp/photo/hdr/DSC03287.JPG
    > a tutaj nieudolna naprawa
    > http://nb.homeunix.org/tmp/photo/hdr/DSC03287_a.jpg

    Tak z ciekawosci zapytam... Gdzie Ty granatowego psa widziales, ze do
    takiego stanu doprowadziles to zdjecie?

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 25. Data: 2010-01-15 00:30:26
    Od: nb <n...@n...net>

    at Fri 15 of Jan 2010 01:19, marcin.STIG.saldat wrote:

    > Tak z ciekawosci zapytam... Gdzie Ty granatowego psa widziales, ze do
    > takiego stanu doprowadziles to zdjecie?

    Gdybym takiego widział, napisałbym "udana naprawa", a nie tak
    jak napisałem.

    Ale pomysł mi się spodobał, niech zostanie granatowy,
    tak jak pióra gawrona albo włosy Azjatów.

    --
    nb

  • 26. Data: 2010-01-15 09:53:58
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    nb pisze:

    > Gdybym takiego widział, napisałbym "udana naprawa", a nie tak
    > jak napisałem.

    może być?
    http://img706.imageshack.us/img706/6213/dsc03287a.jp

  • 27. Data: 2010-01-15 11:33:14
    Od: nb <n...@n...net>

    at Fri 15 of Jan 2010 10:53, Jakub Witkowski wrote:

    > może być?
    > http://img706.imageshack.us/img706/6213/dsc03287a.jp

    Czerń jest w porządku. Ale przepalone futro na łbie i trawa.
    Wolę granatowego z mniejszymi przepałami.
    Ale zaznaczam, że jestem przesadnie uczulony na przepały.

    --
    nb

  • 28. Data: 2010-01-15 11:41:23
    Od: nb <n...@n...net>

    at Fri 15 of Jan 2010 12:33, nb wrote:

    > Czerń jest w porządku. Ale przepalone futro na łbie i trawa.
    > Wolę granatowego z mniejszymi przepałami.
    > Ale zaznaczam, że jestem przesadnie uczulony na przepały.

    No i mogę dopatrywać się tych przepałów tam gdzie ich nie ma.
    w sensie testowo/wykresowo/matematycznym, ale też nie zauważać
    kiedy są. Coś jak z sekundą małą w muzyce.

    --
    nb

  • 29. Data: 2010-01-15 13:27:35
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    nb pisze:

    > Czerń jest w porządku. Ale przepalone futro na łbie i trawa.
    > Wolę granatowego z mniejszymi przepałami.

    Przepały dokładnie tam gdzie są, i niczym ich nie usuniesz z jpg.
    Cudów nie ma *)

    Teraz masz do wyboru: przepał miękko przechodzący w fakturę, co wygląda
    IMHO jeszcze w miarę akceptowalnie, lub przepał skokowo oddzielony
    od reszty obrazu jak nożem - tak jak na tym niebieskim koszmarku.
    Kwesta gustu...

    *)Można trochę futra domalować, co najwyżej

  • 30. Data: 2010-01-15 13:40:49
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 15 Jan., 10:53, Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    wrote:

    > może być?http://img706.imageshack.us/img706/6213/dsc03287
    a.jpg

    > --

    nie moze tak byc

    paskudny zimny niebiesko - zielony zafarb
    i reszta tez paskudna.