  • 11. Data: 2010-01-14 09:19:19
    Temat: Re: optymalny aparat
    Od: BoDro <b...@l...pl>

    KrzysiekSX pisze:

    > cóż, dzieciom nie wolno robić zdjęć bo się idzie do paki ... to się
    > szuka innych tematów :)

    te zastępcze tematy to też niebezpieczne - a nuż ktoś doniesie gdzie
    trzeba, że jakiś zoopedofil foci baraszkujące szczeniaczki na podwórku :-)

    --
    Bogdan

  • 12. Data: 2010-01-14 09:23:47
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    BoDro wrote:

    > te zastępcze tematy to też niebezpieczne - a nuż ktoś doniesie gdzie
    > trzeba, że jakiś zoopedofil foci baraszkujące szczeniaczki na podwórku :-)

    a więc:

    dzieci fotografują pedofile
    zwierzęta fotografują zoofile
    martwe natury fotografują nekrofile
    przyrodę fotografują dendrofile

    Hmmm, ktoś chce kupić aparat z osprzętem?

    wer

  • 13. Data: 2010-01-14 09:43:07
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > te zastępcze tematy to też niebezpieczne - a nuż ktoś doniesie gdzie
    > trzeba, że jakiś zoopedofil foci baraszkujące szczeniaczki na podwórku :-)

    ten etap mamy jeszcze przed soba :)

    Roger

  • 14. Data: 2010-01-14 10:26:11
    Od: dobrov <d...@i...pl>

    KrzysiekSX pisze:

    > cóż, dzieciom nie wolno robić zdjęć bo się idzie do paki ... to się
    > szuka innych tematów :)

    Za uczestnictwo w walkach psów też można beknąć.
    Tak tylko mi się skojarzyło. Ring, ciemno...

  • 15. Data: 2010-01-14 11:14:00
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "zoor" <ciapka@.wp.pl> napisał w wiadomości
    > Witka
    > fotografowane obieky to psy latajace po ringu. Dosyc ciemno, lampa
    > blyskowa to zło.

    Na wystawę psów rasowych mi to nie wygląda.

    A mógłbyś podać, jakiej rasy są pieski?
    Mastif, pitbul, alano espanol, bulterier czy jakieś inne?

  • 16. Data: 2010-01-14 11:20:40
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 14 Jan., 12:14, "Marcin [3M]" <m...@g...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Na wystawę psów rasowych mi to nie wygląda.
    >
    > A mógłbyś podać, jakiej rasy są pieski?
    > Mastif, pitbul, alano espanol, bulterier czy jakieś inne?

    nie no nie znacie sie.
    ma na mysli ring czyli okrag , nie ring bokserski.
    gdyby bokserki to polecilbym Pudziana .

  • 17. Data: 2010-01-14 11:24:58
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-01-14 09:20:07 +0100, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> said:

    > Z flinta ;)

    Polecam coś w kalibrze 12. Załadowany breneką lub śrutem min. 00.
    ;-)

    de Fresz

  • 18. Data: 2010-01-14 12:15:26
    Od: "zaemka" <z...@o...pl>

    > Witka
    > fotografowane obieky to psy latajace po ringu. Dosyc ciemno, lampa
    > blyskowa to zło.
    >

    > Z czym do tego podejsc?

    najlepsze aparaty do udokumentowania walk psów ma POLICJA, tel 997,
    fotki będą darmowe i profesjonalne,

    ale możesz podać dokładniejsze dane na grupie i napewno przekażemy
    profesjonalistom.

  • 19. Data: 2010-01-14 13:25:57
    Od: "gr" <grafik(no spammm)@mbpress.pl>

    > Ale wiesz komu odpowiadasz?

    tak, nawet zdecydowanie, wrzucam to jako odpowiedż do zadanego, przez
    "założyciela" tematu...
    i moja wypoweidż mówi tylko:
    "Na zawodach psów i pokazach zarówno w halach jak i na zewnątrz, udaje mi
    się robic foty
    zestawem tak jak pisałem: 40d 85/1,8, S70-200/2,8, czasem 50/1,4"
    i tyle....

  • 20. Data: 2010-01-14 13:39:25
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 14 Jan., 14:25, "gr" <grafik(no spammm)@mbpress.pl> wrote:

> [...]
    > się robic foty
    > zestawem tak jak pisałem: 40d 85/1,8, S70-200/2,8, czasem 50/1,4"

    ten aparat wymienielem
    c40d nie jest produkowany wiecej , jego wspolczesnym odpowiednikiem
    jest c50d i na ten wskazalem
    zestaw , ktory wmieniles jest odpowiedni , ale w zlych warunkch
    oswietleniowych sa lepsze i te tez wymienilem.
    autor pytania moze sobie wrzucic wymienione przez mnie modele w google
    i sprawdzic ceny. Byc moze znajdzie co mu cenowo odpowiada.
    o obiektywy nie pytal wiec nie odpowiadam.
    w razie czego to tez cos mozna podpowiedziec.

    autorem tego pytania :

    jest znany tutaj tuman.