  • 1. Data: 2010-12-11 13:39:37
    Temat: [oph] F-15 nad morzem polnocnym...
    Od: "Mike Alpha" <m...@N...gazeta.pl>

    Uwielbiam te widoczki :)

    http://onephoto.net/?id=676847#676847

  • 2. Data: 2010-12-11 16:44:09
    Temat: Re: F-15 nad morzem polnocnym...
    Od: Econail Mikolaj Pawelczyk <e...@g...com>

    On 11 Gru, 14:39, "Mike Alpha" <m...@N...gazeta.pl> wrote:
    > Uwielbiam te widoczki :)
    >
    > http://onephoto.net/?id=676847#676847
    >
    > --
    > Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

    A ja uwielbiam Twoje zdjęcia.

  • 3. Data: 2010-12-11 21:50:59
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    */
    > Uwielbiam te widoczki :)
    >
    > http://onephoto.net/?id=676847#676847
    >
    > --
    > Wys ano z serwisu Usenet w portalu
    > Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

    A ja uwielbiam Twoje zdjęcia.
    */

    mi bardziej podobają się z jakim wnoszącym coś tłem.

    przy okazji poprzedniego zdjęcia i załączonego youtuba mam pytanie ; czy
    'kropla' kokpitu daje duże zniekształcenia w niektórych swoich krągłościach?

    słyszałem, że latając odpowiedni wysoko nad Łodzią można zobaczyć całą
    Polskę...? może takie fajne zdjęcie masz?

  • 4. Data: 2010-12-13 11:42:14
    Od: "Mike Alpha" <m...@g...pl>

    Econail Mikolaj Pawelczyk <e...@g...com> napisał(a):

    > t/
    >
    > A ja uwielbiam Twoje zdj=EAcia.

    Ciesze sie. Bardzo mi milo :)

  • 5. Data: 2010-12-13 11:45:42
    Od: "Mike Alpha" <m...@g...pl>

    TheGuru <t...@w...pl> napisał(a):

    > przy okazji poprzedniego zdjęcia i załączonego youtuba mam pytanie ; czy
    > 'kropla' kokpitu daje duże zniekształcenia w niektórych swoich krągłościach?

    W niektorych momentach daje, ale jest to bardzo sporadyczne i nalezy to
    traktowac jako pomijalne.

    > słyszałem, że latając odpowiedni wysoko nad Łodzią można zobaczyć całą
    > Polskę...? może takie fajne zdjęcie masz?

    teoretycznie tak, a praktycznie bardzo rzadko sa takie widzialnosci i trzeba
    byc dosc wysoko. Z samolotow pasazerskich na pulapie 10 tys. metrow tez mozna
    miec to szczescie i doswiadczyc takich widoczkow :)