  • 191. Data: 2011-09-07 14:14:57
    Temat: Re: [onet] wałęsa
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-09-07 13:58, Andrzej Lawa pisze:

    > Teraz twierdzisz, że w TIRa wjechał?

    Jak do tego ciekawego wniosku doszedłeś? Twoje problemy z czytaniem są
    wręcz imponujące.

    A.

  • 192. Data: 2011-09-07 14:17:00
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-09-07 14:00, Andrzej Lawa pisze:

    > Nie ja się gubię, tylko ty jesteś zbyt głupi, żeby tak proste rzeczy
    > zrozumieć.

    Ale to jest słabe.

    A.

  • 193. Data: 2011-09-07 14:19:49
    Temat: Re: wałęsa
    Od: "RobertP." <r...@p...onet.pl>

    On Wed, 07 Sep 2011 14:13:10 +0200, RobertP.
    <r...@p...onet.pl> wrote:

    > Podwyższających prędkość?

    Zresztą, nawet gdyby ktoś coś takiego ustawił, to ten na podporządkowanej
    będzie w tej samej strefie. Dalej nie trzeba być jasnowidzem.

    RobertP.

  • 194. Data: 2011-09-07 14:20:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.09.2011 14:17, Arek pisze:

    > Ale to jest słabe.

    Twój mózg jest słaby.

  • 195. Data: 2011-09-07 14:24:19
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-09-07 14:05, Andrzej Lawa pisze:

    > Ja po prostu nie mam cierpliwości dla głupków, którzy stwarzają
    > zagrożenie w ruchu czyniąc arbitralne założenia i licząc czas na
    > podstawie tychże założeń.

    Fakt, trzeba być debilem aby zakładać czas przejazdu pojazdu nie mając
    zielonego pojęcia z jaką prędkością się porusza.

    > Tylko znak obok którego przejeżdżasz nie obowiązuje na drodze, na którą
    > dopiero wjeżdżasz.

    Znak obok którego przejeżdżam obowiązuje na drodze po której jadę.

    > Tak, to już ustaliliśmy - umiejętność zakładania posiadasz.

    Na razie ustaliliśmy tylko to, że nie potrafisz czytać. Jeżeli nie wiesz
    jakie prędkości obowiązują na drogach krajowych w terenie zabudowanym
    oraz poza nim, to jeszcze raz proszę, nie wyjeżdżaj tym swoim skuterkiem
    poza obręb swojego osiedla.

    > 200 to też jest "co najmniej 90".

    Ograniczenie do 90 to nie jest co najmniej 200. Ale czytając to co
    próbujesz pisać nie dziwię się, że tego nie pojmujesz.

    > LOL
    >
    > Prawo jazdy mam od wieeeeeeelu lat.

    Jasne:)

    > A skąd wiesz?

    Kiedyś zrozumiesz.

    A.

  • 196. Data: 2011-09-07 14:25:46
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-09-07 14:20, Andrzej Lawa pisze:

    > Twój mózg jest słaby.

    Brawo!

    A.

  • 197. Data: 2011-09-07 14:37:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.09.2011 14:24, Arek pisze:

    > Fakt, trzeba być debilem aby zakładać czas przejazdu pojazdu nie mając
    > zielonego pojęcia z jaką prędkością się porusza.

    Ja niczego nie zakładam, kretynku - i tu jest całe sedno sprawy.

    Ja oceniam parametry ruchu na podstawie obserwacji. I prawidłowa ocena
    "czy jestem w stanie wykonać planowany manewr bez spowodowania
    zagrożenia dla tego na horyzoncie" jest dla mnie sprawą trywialną.
    Wyliczanie prędkości jest zbędne.

    > Znak obok którego przejeżdżam obowiązuje na drodze po której jadę.

    Ale nie na drodze, na którą dopiero wjedziesz.

    Przypominam, że chodzi o manewr typu włączanie się do ruchu lub
    wyjeżdżanie z drogi podporządkowanej. Skup się.

> [...]
    > jakie prędkości obowiązują na drogach krajowych w terenie zabudowanym
    > oraz poza nim, to jeszcze raz proszę, nie wyjeżdżaj tym swoim skuterkiem

    Wiem, jaka obowiązuje drogą, którą akurat jadę. Nie czynię żadnych
    założeń co do dróg, na które dopiero zamierzam wjechać.

    > Ograniczenie do 90 to nie jest co najmniej 200. Ale czytając to co
    > próbujesz pisać nie dziwię się, że tego nie pojmujesz.

    200 jest więcej niż 90 czyli 200 nie jest mniej niż 90.

    Podstawy matematyki się kłaniają.

    > Jasne:)

    Założymy się?

    > Kiedyś zrozumiesz.

    Tak, masz szklaną kulę jasnowidza... Napełnioną helem ze Smoleńska.

  • 198. Data: 2011-09-07 16:43:51
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-09-07 14:37, Andrzej Lawa pisze:

    > Ja niczego nie zakładam, kretynku - i tu jest całe sedno sprawy.

    Daruj sobie te podwórkowe zagrywki.

> [...]
    > "czy jestem w stanie wykonać planowany manewr bez spowodowania
    > zagrożenia dla tego na horyzoncie" jest dla mnie sprawą trywialną.

    Ok, na podstawie odległości określasz czas. Jak wspomniałem nie mam
    więcej pytań do tych Twoich rewelacji.

    > Ale nie na drodze, na którą dopiero wjedziesz.

    Obowiązuje na drodze po której jadę.

    > Przypominam, że chodzi o manewr typu włączanie się do ruchu lub
    > wyjeżdżanie z drogi podporządkowanej. Skup się.

    Nie wnikam o co Tobie tym razem chodzi. Toyota stała na poboczu drogi po
    której jechała. Twoje oderwane od rzeczywistości założenia nic nie wnoszą.

    > 200 jest więcej niż 90 czyli 200 nie jest mniej niż 90.

    Im większe ograniczenie tym mniejsza dozwolona prędkość. Dość prosta
    zależność, ale jak widać nawet to może być dla Ciebie zbyt skomplikowane.

    > Podstawy matematyki się kłaniają.

    Nie podstawy matematyki tylko elementarna logika.

    Niewiarygodne, prawda?

    A.

  • 199. Data: 2011-09-07 18:32:54
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 07 Sep 2011 11:39:25 +0200, Arek napisał(a):

    > Na horyzoncie dostrzegł stojący pojazd, powinien założyć, że ktoś może z
    > niego wyjść, wybiec, wyjechać itp.

    Powinien? Dawaj przepis.

    --

  • 200. Data: 2011-09-07 18:33:33
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 06 Sep 2011 21:29:44 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > No beton... Ileż razy można ci powtarzać? Jak widzisz nadjeżdżający
    > pojazd to możesz więc

    Błąd. Nie zawsze możesz. W tym sęk.

    --