-
31. Data: 2011-08-30 18:06:02
Temat: Re: [onet] ekodrajwing jest be...
Od: megrims <m...@i...pl>
W dniu 2011-08-30 11:40, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
(płaska krzywa)
Jak wygląda płaska krzywa :D ??
-
32. Data: 2011-08-30 18:12:53
Temat: Re: [onet] ekodrajwing jest be...
Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>
W dniu 2011-08-30 09:53, elmer radi radisson pisze:
> On 2011-08-30 09:29, Przemysław Czaja wrote:
>
>> To jak to się dzieje, że jadąc 90km/h na 5 biegu (coś ok 1,5krpm)
>> średnie spalanie mam poniżej 4 litrów a jadąc ok 130km/h (ok 2,5krpm)
>> spalanie średnie skacze do 4,7-5l/100km. Max moment w moim silniczku w
>> zakresie 2100-2700rpm?
>
>
> Przy tej predkosci wypada nie bagatelizowac juz dosc wyraznego wplywu
> oporu powietrza. Miedzy tymi predkosciami jest w nim znaczaca
> roznica.
>
temże bardziej, że rzeczony rośnie +- do kwadratu z przyrostem prędkości
-
33. Data: 2011-08-30 18:15:00
Temat: Re: [onet] ekodrajwing jest be...
Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>
W dniu 2011-08-30 14:25, Jakub Witkowski pisze:
>
> A tak w ogóle to trzeba wziąć poziomicowy wykres sprawności danego silnika
> w funkcji obrotów i obciążenia, nanieść na niego krzywe stałej mocy, i
> wszystko
> to widać jak na dłoni :)
>
Pięknie to ująłeś!. Poetycko tak ;)
-
34. Data: 2011-08-30 18:42:48
Temat: Re: [onet] ekodrajwing jest be...
Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
Użytkownik "aro333" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
news:j3j1em$4if$1@inews.gazeta.pl...
> Hmmm wszystko fajnie tylko czy taki ekodriving nie odbija się potem w
> takim 1,9 TDI
wszystko co w nadmiarze i robione bezmyślne szkodzi.
Nie tylko w 1,9TDI
Pałowanie, eco, na emeryta.
--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl
Dwa ogony Irma i Myszka
-
35. Data: 2011-08-30 20:01:02
Temat: Re: [onet] ekodrajwing jest be...
Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>
W dniu 2011-08-30 18:06, megrims pisze:
> W dniu 2011-08-30 11:40, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
po pierwsze: nie On tylko ja..
> (płaska krzywa)
> Jak wygląda płaska krzywa :D ??
po drugie: czepiasz się ;-P
Skrót myślowy. Wszystko zależy od rozpatrywanego fragmentu krzywej. Nikt
nie zabrania aproksymować krzywej odcinkami ;-P
--
Pozdr.
Michał
-
36. Data: 2011-08-30 20:09:57
Temat: Re: [onet] ekodrajwing jest be...
Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>
Użytkownik "Michał Baszyński"
> nie zabrania _aproksymować_ krzywej odcinkami ;-P
Matko Bosko! ;-)
-
37. Data: 2011-08-30 20:46:10
Temat: Re: [onet] ekodrajwing jest be...
Od: Maciek <d...@p...onet.pl>
Dnia Tue, 30 Aug 2011 17:59:41 +0200, aro333 napisał(a):
>Własnie jestem
> swieżo po zakupie diesla z takowym silnikiem, użytkowanego przez 70
> letniego dziadka od nowosci.
Jak to z 1.9 TDI - wszystkie sa po 70-letnich dziadkach, ktorzy jezdzili
nimi od nowosci :P
--
Maciek
Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio
-
38. Data: 2011-08-30 20:52:24
Temat: Re: [onet] ekodrajwing jest be...
Od: megrims <m...@i...pl>
W dniu 2011-08-30 20:01, Michał Baszyński pisze:
> W dniu 2011-08-30 18:06, megrims pisze:
>> W dniu 2011-08-30 11:40, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
>
> po pierwsze: nie On tylko ja..
>
>> (płaska krzywa)
>> Jak wygląda płaska krzywa :D ??
>
> po drugie: czepiasz się ;-P
> Skrót myślowy. Wszystko zależy od rozpatrywanego fragmentu krzywej. Nikt
> nie zabrania aproksymować krzywej odcinkami ;-P
>
Oczywiście.
Czepiam się, a raczej wydało mi się to śmieszne.
Czytaj: Zabawne.
Uważam, że "płaska krzywa" to zajebisty tekst i bardzo mi się
podoba. :D
BTW super płaską krzywą to ma silnik w BMW335i BiTurbo:
http://tnij.com/75cpI
-
39. Data: 2011-08-30 21:07:58
Temat: Re: [onet] ekodrajwing jest be...
Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>
> Hmmm wszystko fajnie tylko czy taki ekodriving nie odbija się potem w
> takim 1,9 TDI na sprawności turbiny ze zmienna geometria łopatek?Własnie
> jestem swieżo po zakupie diesla z takowym silnikiem, użytkowanego przez
> 70 letniego dziadka od nowosci. W 5 roku go zakupilem i niestety po 3
> tysiach mojej jazdy od zakupu (ok 121 tysi przebieg) standardowe notlaufy
> (przeładowanie z wylaczeniem turbo). Niestety, dziadkowa jazda ze zmiana
> biegow cos okolo 2000 tysiecy obrotow spowodowala zapieczenie zmiennej
> geometrii lopatek w turbinie.
Tu problemem nie jest dziadkowa jazda ze zmiana biegow przy 2 tys. obr., ale
to, ze dziadek jezdzil tylko w niedziele i tylko do kosciola ;)
Pozdrawiam
Darek
-
40. Data: 2011-08-30 21:12:05
Temat: Re: [onet] ekodrajwing jest be...
Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
On 2011-08-30, megrims <m...@i...pl> wrote:
>> po drugie: czepiasz się ;-P
>> Skrót myślowy. Wszystko zależy od rozpatrywanego fragmentu krzywej. Nikt
>> nie zabrania aproksymować krzywej odcinkami ;-P
>>
> Oczywiście.
> Czepiam się, a raczej wydało mi się to śmieszne.
> Czytaj: Zabawne.
>
> Uważam, że "płaska krzywa" to zajebisty tekst i bardzo mi się
> podoba. :D
>
> BTW super płaską krzywą to ma silnik w BMW335i BiTurbo:
>
> http://tnij.com/75cpI
I co, jest to krzywa? Jest. W sporej części jest płaska? Jest.
Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski