-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
-mail
From: "DJ" <d...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [onet] ekodrajwing jest be...
Date: Tue, 30 Aug 2011 21:07:58 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 17
Message-ID: <j3jccb$4ln$1@news.onet.pl>
References: <j3h2fh$v8n$1@usenet.news.interia.pl> <j3itsm$o1e$1@inews.gazeta.pl>
<j3j1em$4if$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: host-89-230-81-59.rzeszow.mm.pl
X-Trace: news.onet.pl 1314731211 4791 89.230.81.59 (30 Aug 2011 19:06:51 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 30 Aug 2011 19:06:51 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6109
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
X-Antivirus: avast! (VPS 110830-1, 2011-08-30), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2394934
[ ukryj nagłówki ]> Hmmm wszystko fajnie tylko czy taki ekodriving nie odbija się potem w
> takim 1,9 TDI na sprawności turbiny ze zmienna geometria łopatek?Własnie
> jestem swieżo po zakupie diesla z takowym silnikiem, użytkowanego przez
> 70 letniego dziadka od nowosci. W 5 roku go zakupilem i niestety po 3
> tysiach mojej jazdy od zakupu (ok 121 tysi przebieg) standardowe notlaufy
> (przeładowanie z wylaczeniem turbo). Niestety, dziadkowa jazda ze zmiana
> biegow cos okolo 2000 tysiecy obrotow spowodowala zapieczenie zmiennej
> geometrii lopatek w turbinie.
Tu problemem nie jest dziadkowa jazda ze zmiana biegow przy 2 tys. obr., ale
to, ze dziadek jezdzil tylko w niedziele i tylko do kosciola ;)
Pozdrawiam
Darek
Następne wpisy z tego wątku
- 30.08.11 21:14 aro333
- 30.08.11 21:16 aro333
- 30.08.11 21:12 Krzysiek Kielczewski
- 30.08.11 21:39 megrims
- 30.08.11 21:46 Olo
- 30.08.11 23:16 Maciek
- 30.08.11 23:16 Maciek
- 31.08.11 01:18 to
- 31.08.11 06:50 Andrzej Kubiak
- 31.08.11 11:27 Wojciech Smagowicz [ZIWK]
- 31.08.11 11:25 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 31.08.11 11:49 DoQ
- 31.08.11 11:57 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 31.08.11 12:43 Jakub Witkowski
- 31.08.11 13:15 J.F
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo