  • 41. Data: 2011-08-30 21:14:57
    Temat: Re: [onet] ekodrajwing jest be...
    Od: "aro333" <a...@g...pl>

    Możesz sie smiac ale samochod kupiony od wlasciciela pierwszego, zakupiony w
    polskim salonie.

  • 42. Data: 2011-08-30 21:16:20
    Od: "aro333" <a...@g...pl>

    Wiesz, aby naśmigać 120 tysi przez 5 lat do koscioła ,to musiał mieć daleko
    ten kościół raczej.Gościo dosc sporo jezdzil jednak jego jazda raczej byla
    za spokojna chyba.

  • 43. Data: 2011-08-30 21:39:59
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-08-30 20:46, Maciek pisze:
    (ciach)
    > Jak to z 1.9 TDI - wszystkie sa po 70-letnich dziadkach, ktorzy jezdzili
    > nimi od nowosci :P

    do kościoła tylko

  • 44. Data: 2011-08-30 21:46:52
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-08-30 09:15, Vlad The Ripper pisze:

    > Nie o dziwo, tylko jedna z 2 podstawowych technik. Rozpędzić się
    > dynamicznie do porządanej prędkości i utrzymywać ją możliwie długo, na
    > obrotach, gdzie jest niedaleko do max momentu. Druga to hamowanie
    > silnikiem na biegu, nie toczenie się na luzie, ani ze wciśnietym
    > sprzęgłem. Sprawdzają się w zasadzie w każdym aucie. Mogę też
    > potwierdzić swoimi obserwacjami.
    > Kapelusznicza jazda to nie ekodrajwing. :D

    w/g komputera mam najniższe spalanie jak rozpędzam dynamicznie auto,
    potem wrzucam 5 i lekko popuszczam gaz, tak że auto nie zwalnia, ale nie
    podaje przesadnie dużej dawki paliwa... Generalnie lekkie popuszczanie
    gazu na każdym biegu daje mniejsze spalanie, ten moment da się łatwo wyczuć.

  • 45. Data: 2011-08-30 23:16:01
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 30 Aug 2011 21:39:59 +0200, megrims napisał(a):

    > do kościoła tylko

    I nawet nie w kazda niedziele! Bo to byl niemiecki dziadek, a oni jacys
    slabo wierzacy :) No i do kosciola mial tylko 500 m, za to calosc po
    autostradzie.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 46. Data: 2011-08-30 23:16:38
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 30 Aug 2011 21:14:57 +0200, aro333 napisał(a):

    > Możesz sie smiac ale samochod kupiony od wlasciciela pierwszego, zakupiony w
    > polskim salonie.

    Zartuje sobie, bez urazy.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 47. Data: 2011-08-31 01:18:29
    Od: to <t...@x...abc>

    begin megrims

    > BTW super płaską krzywą to ma silnik w BMW335i BiTurbo:

    Chyba żartujesz, powyżej 5000 rpm moment leci na łeb na szyję. Zobacz
    sobie wykres jakiegoś nowoczesnego, wolnossącego V8.

  • 48. Data: 2011-08-31 06:50:14
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Tue, 30 Aug 2011 17:59:41 +0200, aro333 napisał(a):

    > Niestety, dziadkowa jazda ze zmiana biegow cos okolo 2000 tysiecy obrotow

    A te dwa miliony obrotów to w jakim czasie?

    AK

  • 49. Data: 2011-08-31 11:25:49
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won>

    On 2011-08-31 01:18, to wrote:
    > begin megrims

    > Chyba żartujesz, powyżej 5000 rpm moment leci na łeb na szyję. Zobacz
    > sobie wykres jakiegoś nowoczesnego, wolnossącego V8.

    Podaj link do konkretnego przykładu.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 50. Data: 2011-08-31 11:27:33
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2011-08-30 18:06, megrims pisze:
    > W dniu 2011-08-30 11:40, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
    > (płaska krzywa)
    > Jak wygląda płaska krzywa :D ??

    Nie tak:
    http://imageshack.us/photo/my-images/375/stilo19jtd1
    15kmchipxpsj.jpg
    Tu masz "niepłaską" krzywą - jeszcze nie jest to przykład ekstremalny...

    --
    Wojciech Smagowicz