  • 31. Data: 2011-03-18 21:57:22
    Temat: Re: ojj bed? ujadać będa ;))) - AM i IP
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 18 Mar 2011 21:33:00 +0000, Waldek Godel wrote:
> [...]
    l-46.html

    >Węzeł Sosica akurat w TomTomie jest bez problemu:
    >http://routes.tomtom.com/#/map/Stanis%25C5%2582awa%
    2520Staszica%252C%2520Gliwice%252C%2520PL%254050.290
    56%252C18.72256%2540-1/?center=50.29056%2C18.72256&z
    oom=13&ui=8&map=basic
    >(trzeba odjechać dwa stopnie zoomem)

    Dobrze to o TT swiadczy - ale ja tylko chcialem zwrocic uwage ze nie
    zawsze jest tak fajnie ze wielomiesieczne opoznienia sa bez znaczenia
    :-)

    J.

  • 32. Data: 2011-03-18 22:05:00
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 18 Mar 2011 22:57:22 +0100, J.F. napisał(a):

    > Dobrze to o TT swiadczy - ale ja tylko chcialem zwrocic uwage ze nie
    > zawsze jest tak fajnie ze wielomiesieczne opoznienia sa bez znaczenia
    > :-)

    i jeszcze twierdzisz, że ałtomałpa ich nie miewa?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    ". Apple robi dokładnie to co mówi filozofia tej firmy"- Paweł "robbo"

  • 33. Data: 2011-03-18 22:48:31
    Temat: Re: ojj bedš ujadać będa ;))) - AM i IP
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 18 Mar 2011 20:48:18 +0100, Andrzej Libiszewski wrote:

    >Tak, chyba, że Tom Tom z jakiegoś powodu pogarsza je celowo w wersji na
    >iPhone?

    Tak sobie chcialem sprawdzic u zrodla ... da sie dowiedziec ile taki
    TT kosztuje i ktore mapy zawiera bez zainstalowania iTunes ? :-)

    J.

  • 34. Data: 2011-03-19 00:00:57
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 18 Mar 2011 23:48:31 +0100, J.F. napisał(a):

    > Tak sobie chcialem sprawdzic u zrodla ... da sie dowiedziec ile taki
    > TT kosztuje i ktore mapy zawiera bez zainstalowania iTunes ? :-)

    A pójdziesz jutro kupić sobie ajfona jak zawiera nowe?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu" - Paweł "robbo" Kamiński

  • 35. Data: 2011-03-19 00:56:26
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 19 Mar 2011 00:00:57 +0000, Waldek Godel wrote:

    >A pójdziesz jutro kupić sobie ajfona jak zawiera nowe?

    Nie, jutro nie pojde.

    Ale zanim kupie to chetnie sie dowiem ile kosztuje komplet map Europy.

    A tu taka drobna przeszkoda. A mnie wiele nie trzeba zeby zaczac
    czytac cennik Nokii :-)

    J.

  • 36. Data: 2011-03-19 08:35:06
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Dobrych rowniez na terenie naszego kraju ?

    Oj zagiał mnie wczoraj właśnie koleś bardzo bo miałem jego Garmina do
    aktualizacji, w jego mapach z 2009 roku coś takiego jak 'Walce' jest
    oznaczona włącznie z kilkunastoma nazwami ulic, kiedy najnowsza AM nie ma
    nic oprócz nazwy miejscowości. Akurat jako kierowca jeździ z zaopatrzeniem
    po takich dziurach i w Garminie było jeszcze kilka takich miejsc o których
    można by powiedzieć, że AM jedynie słyszała.

  • 37. Data: 2011-03-19 10:14:14
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    > Tak sobie chcialem sprawdzic u zrodla ... da sie dowiedziec ile taki
    > TT kosztuje i ktore mapy zawiera bez zainstalowania iTunes ? :-)

    Widzisz jakiś problem?

    http://itunes.apple.com/us/app/tomtom-europe/id35568
    0531?mt=8

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "The beer was good and there was even a free lunch. The demons

  • 38. Data: 2011-03-19 10:16:03
    Temat: Re: ojj bedą ujadać będa ;))) - AM i IP
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 18 Mar 2011 15:47:58 -0500, Pszemol napisał(a):

    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > I po co ten idiotyczny ton wypowiedzi?

    Skonsultuj się z psychiatrą.

    > Nie potrafisz kulturalnie odpowiedziec na kulturalne pytanie?

    Jak się nie podoba, to nie czytaj.

  • 39. Data: 2011-03-19 10:18:11
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 19 Mar 2011 09:35:06 +0100, BaX napisał(a):

> [...]
    > po takich dziurach i w Garminie było jeszcze kilka takich miejsc o których
    > można by powiedzieć, że AM jedynie słyszała.

    Podobną sytuację mi kiedyś zaprezentowano w mapach Mio :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Have you any idea why a raven is like a writing desk?"

  • 40. Data: 2011-03-19 14:39:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Skonsultuj się z psychiatrą.

    Podaj mi jego numer - nie znam Twojego psychiatry.

    > Jak się nie podoba, to nie czytaj.

    Ale ja się zastanawiam skąd u Ciebie taka poza?
    Po co taki teatr odstawiasz zamiast zwyczajnie odpowiedzieć
    na pytanie? Coś cię w tyłek ugryzło czy co?