  • 41. Data: 2011-01-06 14:32:32
    Temat: Re: odtwarzanie plikow video z 5DmkII
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.01.2011 10:46, Andrzej Libiszewski pisze:

    > Ten sprzęt chyba ma służyć nie tylko do oglądania filmów :)

    Tym bardziej linux.

  • 42. Data: 2011-01-06 14:32:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.01.2011 11:21, Andrzej Libiszewski pisze:

    > Odpowiednim nie znaczy lepszym :) W każdym razie nie wtedy, gdy obróbka
    > fotografii i video (Vegas!) jest na rzeczy :)

    Bo?

  • 43. Data: 2011-01-06 16:19:12
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 06 Jan 2011 15:32:13 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > O taaaak... Windows 7... Właśnie niedawno ratowałem znajomej laptopa z
    > tym cudownym systemem, który raczył totalnie zapętlić się po
    > aktualizacji. Zapętlił się właśnie w trakcie tej aktualizacji.

    Piszesz tak, jakby problemy z aktualizacjami były domeną wyłącznie Win7, co
    jest nieprawdą.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Nie jesteś Supermanem; Marines i piloci myśliwscy: wy TAKŻE nie."

  • 44. Data: 2011-01-06 16:19:45
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 06 Jan 2011 15:32:32 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Tym bardziej linux.

    No, może jak będzie chciał sobie w domu zrobić klaster. Ale chyba nie w tym
    rzecz.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Control the coinage and the courts -- let the rabble have the rest."

  • 45. Data: 2011-01-06 16:20:30
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 06 Jan 2011 15:32:55 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Bo?

    A co, wyszedł Sony Vegas pod Linuksa?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 46. Data: 2011-01-06 17:21:12
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 06.01.2011 Mateusz Papiernik <m...@m...net> napisał/a:

    > Hm, z tym internetem to aby nie przesadzasz? :) Potato dosc dlugo
    > wychodzil z testinga do stable, a potem dlugo wisial jako stable... ale
    > pamietam ze uzywalismy go na produkcji w epoce, kiedy tepsa juz miala
    > DSL w ofercie. Wiec nie takie 33kbps znowu :D

    potato to był wypas :)

    HAMM - to było distro...

    ;) hamm to nazwa dystrybucji z bodajrze 1998 roku ;) piszę z pamięci, to chyba
    2.0 było, a ja zaczynałem gdy hamm było testowe 1.99 czy jakoś tak. Taki
    odpowiednik windows98 ;)

  • 47. Data: 2011-01-06 20:20:51
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:ckn70lkivpga.1y13a09od03bp.dlg@40tude.net...
    > Owszem, potrzebuje. Chyba, że znasz jakiś sposób, żeby XP x86 uzyskał
    > dostęp do całej pamięci, jaką ma zainstalowaną w komputerze?

    To się nazywa PAE http://en.wikipedia.org/wiki/Physical_Address_Extens
    ion
    XP to obsluguje.

  • 48. Data: 2011-01-06 20:27:52
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2011-01-06 21:20, nom pisze:
    > To się nazywa PAE http://en.wikipedia.org/wiki/Physical_Address_Extens
    ion
    > XP to obsluguje.

    Nie rozwiazuje problemu 2GB na proces.

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 49. Data: 2011-01-06 22:31:52
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 6 Jan 2011 21:20:51 +0100, nom napisał(a):

    > Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
> [...]

    Proteza. Na dodatek nijak nie wpływa na ilość pamięci dostępnej dla
    programu.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "I try to believe in as many as six impossible things before breakfast.

  • 50. Data: 2011-01-06 23:04:27
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-06 23:31, Andrzej Libiszewski pisze:

    > Proteza. Na dodatek nijak nie wpływa na ilość pamięci dostępnej dla
    > programu.

    A utworzenie RAM dysku i zrobienie z tej nadmiarowej, niewykorzystanej
    przez programy pamięci, partycji z folderem na pliki tymczasowe?