  • 11. Data: 2011-01-04 15:26:57
    Temat: Re: odtwarzanie plikow video z 5DmkII
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-01-04 16:22, kurdybanek pisze:
    > A czym (player, codec) odtwarzasz te pliki? Probowa?e? canonowskim Zoom
    > Browserem EX? Wtedy te? "haczy"?

    Pod Zoom Browserem to mi na Win 7 x64 też haczy. Pod niczym innym, tylko
    pod Zoomem :)

  • 12. Data: 2011-01-04 15:31:15
    Od: "Ptas" <p...@p...onetCC.pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> napisał w
    wiadomości news:4d233c4c$0$2448$65785112@news.neostrada.pl...

    > Pod Zoom Browserem to mi na Win 7 x64 też haczy. Pod niczym innym, tylko
    > pod Zoomem :)

    A jak zmiekne i zdecyduje sie na Win 7 x64 to home "styknie"?

    Ptas

  • 13. Data: 2011-01-04 15:53:00
    Od: "kurdybanek" <k...@n...plt>

    Użytkownik "Ptas" <p...@p...onetCC.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> napisał
    > w wiadomości news:4d233c4c$0$2448$65785112@news.neostrada.pl...

    U mnie Zoom Browser odtwarza płynnie pod XP...

  • 14. Data: 2011-01-04 15:55:52
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-01-04 16:31, Ptas pisze:
    > U?ytkownik "Andrzej Libiszewski"<a...@g...USUNTO.pl> napisa? w
    > wiadomo?ci news:4d233c4c$0$2448$65785112@news.neostrada.pl...

    > A jak zmiekne i zdecyduje sie na Win 7 x64 to home "styknie"?

    Oczywiście.

  • 15. Data: 2011-01-04 15:56:13
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-01-04 16:53, kurdybanek pisze:
    > U?ytkownik "Ptas"<p...@p...onetCC.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > U mnie Zoom Browser odtwarza p?ynnie pod XP...

    Toteż to akurat najpewniej przypadek :)

  • 16. Data: 2011-01-05 07:47:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.01.2011 11:22, Ptas pisze:

    > Zachecony wymienilem flaki w moim domowym stacjonarnym na:
    > i-3 550 3,2GHz / Geforce GT240 1GB DDR3 / 2x2GB DDR3 1600 dual channel/
    > plyta ASUS P7P55D-E LX / Win XP home.
    > Filmy nie odtwarzaja sie plynnie.
    >
    > Pytanie: potrzebuje Win 7 64bit na domowym czy fachowca do skonfigurowania
    > komputera?

    A może pomyśl o linuxie? Taki np. SuSE-łek od dawna jest już w
    64-bitowej wersji a mplayer (nie mylić z windowsowym mediaplayerem ;) )
    odtworzy wszystko. I jeszcze przekoduje na inny format (przekodowanie,
    przeformatowanie obrazu itepe), jak się go ładnie poprosi ;)

  • 17. Data: 2011-01-05 09:46:54
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 05 Jan 2011 08:47:10 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

> [...]
    > odtworzy wszystko. I jeszcze przekoduje na inny format (przekodowanie,
    > przeformatowanie obrazu itepe), jak się go ładnie poprosi ;)

    Ten sprzęt chyba ma służyć nie tylko do oglądania filmów :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "You're not the same as you were before. You were much

  • 18. Data: 2011-01-05 10:18:21
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    Dnia Wed, 05 Jan 2011 10:46:54 +0100, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Ten sprzęt chyba ma służyć nie tylko do oglądania filmów :)

    to tym większe prawdopodobieństwo, że linux będzie odpowiednim
    wyborem... :-P

    :-)

    --
    pzdr
    meping

  • 19. Data: 2011-01-05 10:21:29
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 5 Jan 2011 10:18:21 +0000 (UTC), Krzysztof Chajęcki napisał(a):

    > to tym większe prawdopodobieństwo, że linux będzie odpowiednim
    > wyborem... :-P

    Odpowiednim nie znaczy lepszym :) W każdym razie nie wtedy, gdy obróbka
    fotografii i video (Vegas!) jest na rzeczy :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 20. Data: 2011-01-05 10:29:49
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    Dnia Wed, 05 Jan 2011 11:21:29 +0100, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Odpowiednim nie znaczy lepszym :) W każdym razie nie wtedy, gdy obróbka
    > fotografii i video (Vegas!) jest na rzeczy :)

    obróbką video się nie bawię, ale z obróbką zdjęć nie mam problemów, a
    wręcz przeciwnie... ;-)

    --
    pzdr
    meping