  • 21. Data: 2011-09-07 18:38:37
    Temat: Re: odtwarzacz do samochodu na karty SDHC
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-09-07 14:28, LEPEK pisze:
> [...]
    > jakiś czas, a nie chcę, żeby mi coś z radia wystawało (coś = pendrive).
    >
    > Ze sprzętów spełniających powyższe wymagania to na allegro widzę w
    > zasadzie tylko różne wynalazki Delco, Lenco, Overmax, Voicekraft,
    > Peiyng, Manta, Telefunken... Zaufanie do nich mam ograniczone mocno,
    > choć ostatnio nabyłem przenośny odtwarzacz DVD Medion i jestem w sumie
    > pozytywnie zaskoczony jakością wykonania i możliwościami.
    >
    > Podzielcie się proszę swoimi uwagami, typami, napotkanymi problemami,
    > przydatnymi funkcjami i innymi spostrzeżeniami.

    A ja podpowiem inne - moim zdaniem znacznie lepsze rozwiazanie.

    Zowie sie to venturi mini (ale sa tez innych producentow) jest to
    transmitter fm + bt obslugujacy a2dp + zestaw glosnomowiacy.

    Zapinasz po fm do radia, a po bt do telefonu.

    I z telefonu sobie muzyczke puszczam - no i w bardzo wygodny sposob
    rozmawiam.

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline
    Hotspot w Tychach: http://www.hotspot.tychy.pl

  • 22. Data: 2011-09-07 18:47:59
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-09-07 18:27, Waldek Godel pisze:

    > Najlepsze funkcjonalnie rozwiązanie - po przetestowaniu wielu wynalazków:
    > interfejs line-in do fabrycznego radia udający zmieniarkę i telefon z
    > odtwarzaczem muzycznym (czyli w zasadzie każdy na rynku), oraz stosowny

    :D
    Spójrz w siga - szukam radia do Toyoty, a w niej w '97 roku nie
    montowali fabrycznego radia nie mówiąc o fabrycznym wyświetlaczu. Mam
    więc tam soniacza na kasety, który już niestety dogorywa (gubi lewy
    kanał, gubi podbicie basów, zgubił klapkę) i o ile ma sterowanie
    zmieniarką, to w obliczu powyższych wad wymaga zmiany :)
    Aha - telefon mam tylko służbowy.
    Szukam więc urządzenia wszystko-w-jednym.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 23. Data: 2011-09-07 18:55:34
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-09-07 18:08, Iksinski pisze:

    > Rozumiem, ale z takim budżetem trzeba myśleć o kompromisach. ;-)
    > Możesz kupić pendraka micro. Z panelu wystaje na jakieś pół centymetra,
    > więc często mniej niż pokrętło czy klawisze, np. takie coś (pierwsza z
    > brzegu propozycja):
    > http://allegro.pl/micro-pendrive-emtec-4gb-nano-nowy
    -i1787631447.html

    Myślałem o tym. Taki Kenwood KDC-4051UG + micro usb. Tylko po co mi ten
    odtwarzacz CD - czy nie ma czegoś bez, a przez to o te 100 PLN tańszego?

    Pozdr,

  • 24. Data: 2011-09-07 19:10:19
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Myślałem o tym. Taki Kenwood KDC-4051UG + micro usb. Tylko po co mi ten
    > odtwarzacz CD - czy nie ma czegoś bez, a przez to o te 100 PLN tańszego?

    Jest, ale prawie 200zł droższe ;-) Blaupunkt SD48. W nowej serii już chyba
    znowu wrócili do CD.
    Producenci jeszcze nie dojrzeli do pozbycia się CD ;-)

  • 25. Data: 2011-09-07 19:13:03
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    Użytkownik "Mikołaj Jopczyński" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości news:j486mk$qkp$1@inews.gazeta.pl...

> [...]

    > Zapinasz po fm do radia, a po bt do telefonu.

    > I z telefonu sobie muzyczke puszczam - no i w bardzo wygodny sposob

    Wg mnie to jedno z najgorszych rozwiązań.
    Nie jesteś w stanie w wygodny sposób poruszać się po katalogach i plikach.
    Urządzenie wpinasz w gniazdko zapalniczki, które w 99% aut jest gdzieś na
    dole konsoli. Jakość przekazywanego głosu ze względu na umiejscowienie
    mikrofonu nie może być dobra.
    Trzeba również pamiętać, że niektórzy używają nawigacji, CB, itp. Wtykanie w
    gniazdko zapalniczki kolejnego urządzenia to nieporozumienie (np. na jakimś
    rozgałęziaczu). Tym bardziej, że telefon też pewnie będziesz musiał podpiąć
    do prądu.
    Jeżeli będziesz słuchał stacji radiowej (z eteru), funkcjonalność bluetooth
    można sobie wsadzić w buty (zakładam, że transmiter obługuje TA i chociaż z
    CD się przełączy przy przychodzącym połączeniu), chyba że będziesz się
    ręcznie przełączał, ale to bez sensu...

  • 26. Data: 2011-09-07 20:12:01
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 07.09.2011 19:10, Iksinski pisze:
    > Jest, ale prawie 200zł droższe ;-) Blaupunkt SD48. W nowej serii już
    > chyba znowu wrócili do CD.

    Miałem to SD48 - bardzo fajne i żałuję, że oddałem razem z samochodem.
    Jedyna wada - nie obsługiwało właśnie kart SDHC, 2GB zwykłe max.
    USB miało na kabelku, kabelek sobie wkomponowałem w nieobsadzony
    guziczek od przeciwmgielnych. I kosztowało mnie nowe jakieś ~330zł, a
    potem model został porzucony i drastycznie zdrożało.
    Szybko ,,łykało'' karty pełne muzyki i przy okazji innych śmieci.
    W ogóle wybrałem je metodą wkładania do kolejnych odbiorników kart/usbów
    próbnych i patrzyłem, co się stanie. Sony za każdym odpaleniem długo się
    zastanawiało, a Pioneer na jednym z pendriveów kręcił się w kółko i nie
    mógł skończyć. :F

    S.

  • 27. Data: 2011-09-07 20:13:28
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 07.09.2011 14:28, LEPEK pisze:
    > Poszukuję czegoś, co:
    > - ma czytnik SDHC,
    > - ma wejście USB,
    > - nie poraża oświetleniem,
    (...)
    > Budżet: 300 zł

    Blaupunkt Toronto 410BT jak stanieje. ;)

    S.

  • 28. Data: 2011-09-07 20:27:06
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-09-07 17:11, LEPEK pisze:

    > A jak z jakością dźwięku? Ja rewelacji nie potrzebuję, ale przy
    > odtwarzaniu z jakiegoś chińskiego transmitterka jest o wiele gorzej, niż
    > przez wbudowane USB :/

    Trudno mi powiedzieć, bo nie mam do czego się odnieść. Dwa głośniki
    w drzwiach, dwa ustawione na pakę. Gra to sobie całkiem przyzwoicie.
    Panda do specjalnie wyciszonych samochodów nie należy. Sprzęt się
    nadaje do posłuchania sobie muzyki z gwizdka w aucie. Spokojnie
    nawet dość głośno. Jednak do audio z Accorda, czy Bose z BMW nie ma
    w ogóle co porównywać.

    Jeśli chcesz zajechać pod remizę i ściągnąć dupy na
    głośniejszy bas to zapomnij. ;)

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 29. Data: 2011-09-07 20:34:12
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 07.09.2011 17:19, kamil pisze:

    > Pewnie jak z każdym Peyingiem, Srajingiem i inną tandetą, jakość będzie
    > gorsza od 10-letniego porządnego odtwarzacza CD kupionego na Allegro za
    > 50zł.

    Tylko za 50 zl nie kupisz 10 letniej uzywki z USB lub czytnikiem SD.

    Ja doszedlem do wniosku, ze zostawiam oryginalne radio a przez kasete
    podpinam telefon lub gps z gniazdem SD. Melomanem nie jestem, super
    cichego auta nie ma - jestem zadowolony :)
    Teraz chyba sie jeszcze skusze na transmiter FM, zeby nawigacja/telefon
    szly z kasety a muzyka przez radio - da to mozliwosc wyboru zrodla (w
    telefonie ciezko sie wymienia karty, szczegolnie, ze na kazdej musiala
    by byc rowniez wgrana AM).

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 30. Data: 2011-09-07 22:04:26
    Od: PiteR <e...@z...pl>

    na ** p.m.s ** LEPEK pisze tak:

    > umożliwia poruszanie się po plikach / katalogach,

    Najlepszym rozwiazaniem jest dla mnie podłączanie do radia komórki
    kablem aux. Komórka ma duży ekran, łatwo nawigować, mam porobione
    playlisty i mogę wziąć komórkę w rękę żeby lepiej widzieć lcd.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87