  • 1. Data: 2011-09-07 14:28:56
    Temat: odtwarzacz do samochodu na karty SDHC
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    Witam,

    Chciałbym sobie sprawić nowe radio do samochodu i proszę o radę.

    Poszukuję czegoś, co:
    - ma czytnik SDHC,
    - ma wejście USB,
    - nie poraża oświetleniem,
    - umożliwia poruszanie się po plikach / katalogach,
    - ma dobry odbiornik radiowy
    - odtwarza coś poza średnimi tonami
    - ma regulację basów i wysokich tonów (jakiś mini equalizer może nawet?)
    - zapewnia bezproblemową obsługę (nic się nie odłamuje, przyciski po
    prostu działają, itp.)

    Może mieć:
    - bluetooth (ale tu budżet chyba za mały?)
    - odtwarzacz cd (ale w sumie po co?)

    Nie musi:
    - pilot
    - wyjście na subwoofer

    Budżet: 300 zł

    To wejście SDHC musi być, bo chcę włożyć kartę 16-32 GB i zapomnieć na
    jakiś czas, a nie chcę, żeby mi coś z radia wystawało (coś = pendrive).

    Ze sprzętów spełniających powyższe wymagania to na allegro widzę w
    zasadzie tylko różne wynalazki Delco, Lenco, Overmax, Voicekraft,
    Peiyng, Manta, Telefunken... Zaufanie do nich mam ograniczone mocno,
    choć ostatnio nabyłem przenośny odtwarzacz DVD Medion i jestem w sumie
    pozytywnie zaskoczony jakością wykonania i możliwościami.

    Podzielcie się proszę swoimi uwagami, typami, napotkanymi problemami,
    przydatnymi funkcjami i innymi spostrzeżeniami.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 2. Data: 2011-09-07 14:45:17
    Temat: Re: odtwarzacz do samochodu na karty SDHC
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2011-09-07 14:28, LEPEK pisze:
> [...]
    >
    > Podzielcie się proszę swoimi uwagami, typami, napotkanymi problemami,
    > przydatnymi funkcjami i innymi spostrzeżeniami.

    Kiedyś miałem podobny dylemat i trafiłem na radyjko Sony MEX-1GP. Co
    prawda nie ma złącza USB czy czytnika kart, ale ma 1GB pamięci
    wbudowanej w panel i to podpina się pod kompa, wgrywasz muzę i na jakiś
    czas tarczy. Do tego radio ładnie gra, ma czytnik CD i możesz sobie
    płytkę z mp3 zapodać. Jakiś equalizer ma, podbicie basów, wyjście na
    wzmacniacz, suba. Ja na radyjko nie narzekam, kupiłem je jakieś dobre 2
    lata temu na alledrogo za ok. 300PLN. oczywiście było już używane, ale
    gra po dzień dzisiejszy ładnie i bezawaryjnie. Podświetlenie jest na
    biało-niebiesko. Mocno nie razi po oczach w nocy.

  • 3. Data: 2011-09-07 14:49:50
    Od: k...@o...pl

    Na karty sdhc ma blaupunkta, ma usb ale na kabelku, mam tez jakiegos pioneera,
    ma i sdhc, i normalne cd i usb. Pioneer gra lepiej ale kosztowal cos kolo 500.
    kapec

  • 4. Data: 2011-09-07 14:50:03
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    Wcześniej miałem radio Dalco. Grało beznadziejnie, laser się nieźle
    ciął, szumiało. Było bardzo marnej jakości i dodatkowo zimą radio wogóle
    szumiało, a mp3 z płyty strasznie słabo grały. Po zmianie na radio
    soniacza, które wymieniłem w poście wcześniejszym problem zniknął. Moja
    Żona ma aktualnie w aucie radio EasyTouch i też da się tylko radia
    słuchać. To radio posiada złącze i USB i czytnik kart, ale mp3 gra z tak
    marną jakością że używa tylko do słuchania radyjka. Wykonanie tego radia
    jest tragiczne, przyciski gumowe, nie zawsze potrafią przełączyć na to
    co się chce. A za radio dała 299PLN i kupiła jako nówkę w sklepie. Wtedy
    się nie znaliśmy, bo bym jej nie pozwolił takiego g... kupić.

  • 5. Data: 2011-09-07 15:02:26
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-09-07 14:28, *LEPEK* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > To wejście SDHC musi być, bo chcę włożyć kartę 16-32 GB i zapomnieć na
    > jakiś czas, a nie chcę, żeby mi coś z radia wystawało (coś = pendrive).

    To jeszcze dodaj jeden warunek - obsługa dużej ilości plików i katalogów.
    Niektóre radyjka mają ograniczenia w tym zakresie. Moje na przykład do
    1000 katalogów i maksimum 11 poziomów.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak - Signum '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
    President Herbert *old* on board :)

  • 6. Data: 2011-09-07 15:32:17
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Witam!A czy ktos spotkal sie z radujkiem, ktore poradzi sobie z audio a
    AC3 i DTS-ie?
    4 kanaly sa, 5 z subem, wiec bylo by ciekawie..
    Nie widzialem jeszcze takiej maszynki w jednym opakowaniu..

  • 7. Data: 2011-09-07 15:33:35
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Witam!A czy ktos spotkal sie z radyjkiem, ktore poradzi sobie z audio a
    AC3 i DTS-ie?
    4 kanaly sa, 5 z subem, wiec bylo by ciekawie..
    Nie widzialem jeszcze takiej maszynki w jednym opakowaniu a marzy mi sie:)

  • 8. Data: 2011-09-07 15:41:37
    Od: Rychu <r...@a...pl>

> [...]
    > choć ostatnio nabyłem przenośny odtwarzacz DVD Medion i jestem w sumie
    > pozytywnie zaskoczony jakością wykonania i możliwościami.

    Ja mam od dwóch lat "jakiegoś" Peyinga. Działa bez problemów.
    Nie wiem natomiast jak z obsługą SDHC i sporą ilością plików.
    Podobno jest możliwość wyświetlania menu na ekranie (ma wyjście
    video - chich) natomiast nigdy tego nie sprawdzałem.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 9. Data: 2011-09-07 16:01:13
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 07 Sep 2011 15:33:35 +0200, wchpikus

    > 4 kanaly sa, 5 z subem, wiec bylo by ciekawie..

    Tak! To jest tak, jak siedzieć 24 karatowej desce klozetowej.
    Też jest ciekawie i... nic poza tym.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 10. Data: 2011-09-07 17:06:34
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-09-07 14:45, Kamil 'Model' pisze:

> [...]
    > prawda nie ma złącza USB czy czytnika kart, ale ma 1GB pamięci
    > wbudowanej w panel i to podpina się pod kompa, wgrywasz muzę i na jakiś

    Nie, no 1 GB to zdecydowanie zbyt mało...
    A co do jakości - właśnie tego się obawiam, że sprzęt takich dziwnych
    marek będzie marny...

    Pozdr,