  • 1. Data: 2011-09-07 09:15:54
    Temat: jaki filtr oleju - thalia 1.2 16V
    Od: iker <c...@g...com>

    Witam,

    czy wie ktoś jaki filtr oleju jest użyty w renault thalii 1.2 16V
    2006r.? Pytam ponieważ na stronie manna oraz purflux sa dwa różne
    rodzaje w66 oraz L331 a pierwszy raz będę w tym samochodzie zmieniał
    od kiedy go mam. Ewentualnie gdzie ten filtr powinien się znajdować,
    czy mogę go zobaczyć z zewnętrz?

  • 2. Data: 2011-09-07 21:04:48
    Temat: Re: jaki filtr oleju - thalia 1.2 16V
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    nie dziaduj, podjedź do ASO Renault i za 30zł więcej kup oryginał

  • 3. Data: 2011-09-08 22:54:41
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-09-07 09:15, iker pisze:

    > od kiedy go mam. Ewentualnie gdzie ten filtr powinien się znajdować,
    > czy mogę go zobaczyć z zewnętrz?

    Wystarcza złożona na 5 gaza. Nie musi być wyjałowiona.

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=