  • 1. Data: 2011-09-06 23:42:28
    Temat: Laserowe światłą
    Od: megrims <m...@i...pl>

    http://www.autokrata.pl/artykul/laserowe-reflektory-
    w-twoim-samochodzie-11806

    http://tnij.org/nbva

    Laserowe światła. A czy one będą 'oślepiały' laserowe
    urządzenia pomiarowe naszej kochanej policji?

  • 2. Data: 2011-09-07 08:07:25
    Temat: Re: Laserowe światłą
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2011-09-06 23:42, megrims pisze:
> [...]
    >

    > http://tnij.org/nbva
    >

    > Laserowe światła. A czy one będą 'oślepiały' laserowe
    > urządzenia pomiarowe naszej kochanej policji?

    Bardziej prawdopodobne, że nastąpi wysyp aukcji w stylu:

    "chomologowany zestaf lazerów do golfa III"
    "pszerób try-zenony na nowoczesne lazeryy - tylko od supersprzedawcy"

    A na naszych drogach nastąpi lawinowy wzrost liczby wypadów
    spowodowanych oślepieniem kierowców innych samochodów.

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 3. Data: 2011-09-07 08:46:26
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > http://tnij.org/nbva
    >

    > Laserowe światła. A czy one będą 'oślepiały' laserowe
    > urządzenia pomiarowe naszej kochanej policji?

    nic nie będą oślepiały, a już napewno nie laserowe suszarki...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 4. Data: 2011-09-07 09:22:20
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ews.interia.pl
    *megrims* napisał(-a):

    > Laserowe światła. A czy one będą 'oślepiały' laserowe
    > urządzenia pomiarowe naszej kochanej policji?

    Mnie co innego zadziwiło w tym artykule:

    "Inną zaletą reflektorów laserowych jest to, że zajmują mniej miejsca
    niż reflektory z oświetleniem LED. Nie potrzebują także specjalnego
    filtru, przez który musi przejść światło z diod, zanim będzie miało
    białą barwę."

    Jaki filtr barwi światło na kolor biały? Albo inaczej, co jest wycinane
    z pierwotnego światła LED-ów, że później ich swiatło jest białe?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 5. Data: 2011-09-07 10:57:36
    Od: Jarosław Postawa <d...@a...pl>

    W dniu 2011-09-07 09:22, Big Jack pisze:

    > Jaki filtr barwi światło na kolor biały? Albo inaczej, co jest wycinane
    > z pierwotnego światła LED-ów, że później ich swiatło jest białe?

    No jak to co? Kolor :P

  • 6. Data: 2011-09-07 11:10:01
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Jaki filtr barwi światło na kolor biały?

    Taki duży a nie wie ;-). Oczywiście że biały ;-))).

  • 7. Data: 2011-09-07 11:11:33
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *Jarosław Postawa* napisał(-a):

    > No jak to co? Kolor :P

    hehe :D dobra, inaczej zapytam, jakiego filtru używają, żeby po
    przejściu przez niego światło było barwy białej? :D

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 8. Data: 2011-09-07 11:14:44
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *Robert_J* napisał(-a):

    > Taki duży a nie wie ;-). Oczywiście że biały ;-))).

    Że ja durny na to nie wpadłem :D Ale już kiedyś chyba byłem bliski, bo
    wykoncypowałem że jakby do silnego źródła światła dać czarny filtr, to
    będzie nam świecił ciemnością ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 9. Data: 2011-09-07 11:26:51
    Od: Dominik <m...@g...pl>

    W dniu 2011-09-07 09:22, Big Jack pisze:

    > Jaki filtr barwi światło na kolor biały? Albo inaczej, co jest wycinane
    > z pierwotnego światła LED-ów, że później ich swiatło jest białe?

    Albo czym doświetlają nie-białe kolory ?

    W końcu biały to połączenie wszystkich barw z zakresu widzialnego...

    --
    Dominik
    Octavia/Cordoba

  • 10. Data: 2011-09-07 11:55:31