  • 1. Data: 2009-05-05 08:26:16
    Temat: obsługa kart pamieci dla AT91SAM7 ?
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    składam prosty układ oparty na AT91SAM7
    i chciałbym mieć możliwość zapisywania pewnych danych na karcie pamieci
    (najlepiej SD, microSD)
    jaki kontroler sugerowalibyście?

  • 2. Data: 2009-05-05 17:00:07
    Temat: Re: obsługa kart pamieci dla AT91SAM7 ?
    Od: "Piotr Pitlab Laskowski" <p...@p...wp.pl>

    > składam prosty układ oparty na AT91SAM7
    > i chciałbym mieć możliwość zapisywania pewnych danych na karcie pamieci
    > (najlepiej SD, microSD) jaki kontroler sugerowalibyście?
    Podłącz bezpośrednio pod SPI.
    Ja taka mam zrobione na LPC2148. Nie wiem jak na SAMa, ale na LPC gotowy kod
    źródłowy obslugi karty SD + FAT + bootloader z karty znajdziesz np. na
    stronach sparkfun, np. w tym projekcie:
    http://www.sparkfun.com/commerce/product_info.php?pr
    oducts_id=8725 (pobierz
    kody źródłowe)

    --
    Piotrek.
    http://www.pitlab.pl

  • 3. Data: 2009-05-05 20:36:38
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    qlphon pisze:

    > składam prosty układ oparty na AT91SAM7
    > i chciałbym mieć możliwość zapisywania pewnych danych na karcie pamieci
    > (najlepiej SD, microSD)

    Podłącz kartę przez interfejs SPI a w systemie Nut/OS znajdziesz
    wszystko, czego potrzeba do jej obsługi - włącznie z systemem plików FAT:
    http://www.ethernut.de/

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/