  • 1. Data: 2009-05-05 09:20:15
    Temat: Ubita karta GPIB
    Od: PeJot <P...@0...pl>

    Czołem.

    Padła sobie karta GPIB produkcji CEC, firmy o której słuch już zaginął.
    Gdzie szukać możliwości naprawy ? Nową kartę kupić nie problem, ale po
    doliczeniu _nowego_ softu wyszło trochę za dużo.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 2. Data: 2009-05-05 20:25:32
    Temat: Re: Ubita karta GPIB
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    PeJot pisze:
> [...]
    > Gdzie szukać możliwości naprawy ? Nową kartę kupić nie problem, ale po
    > doliczeniu _nowego_ softu wyszło trochę za dużo.

    Softu do czego, do karty? To nie wystarczą drivery z sieci?

    --
    Filip.

  • 3. Data: 2009-05-06 05:14:56
    Od: PeJot <P...@0...pl>

    Filip Ozimek pisze:

    > Softu do czego, do karty? To nie wystarczą drivery z sieci?

    Samymi driverami aplikacji nie napiszę.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 4. Data: 2009-05-06 07:55:28
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    PeJot pisze:

    > Samymi driverami aplikacji nie napiszę.

    Używałem kart Hawlett-Packard, Agilent, National Instruments (na PCI i
    USB) i aplikacje chodziły niezależnie od karty, wystarczyła zmiana
    sterownika. Wymieniając kartę graficzną nie trzeba pisać od nowa programów.

    --
    Filip.

  • 5. Data: 2009-05-06 08:53:04
    Od: PeJot <P...@0...pl>

    Filip Ozimek pisze:

    > Używałem kart Hawlett-Packard, Agilent, National Instruments (na PCI
    > i USB) i aplikacje chodziły niezależnie od karty, wystarczyła zmiana
    > sterownika.

    Stare aplikacje nie chcą chodzić pod xp, a nowe karty nie mają już
    sterowników pod os starszy niż w2k. Stąd wypadało by razem z kartą kupić
    np. pakiet LabViev ( był w planach, ale jeszcze nie teraz ) i napisać
    aplikacje od nowa. A pracować trzeba na bieżąco. Na razie
    profilaktycznie podmienię na karcie 2 drivery, które teoretycznie
    powinny paść jako pierwsze.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 6. Data: 2009-05-06 19:54:51
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    PeJot pisze:

> [...]
    > np. pakiet LabViev ( był w planach, ale jeszcze nie teraz ) i napisać
    > aplikacje od nowa. A pracować trzeba na bieżąco.

    To od razu trzeba było napisać, że aplikacja nie jest w LabView ani
    HPVee tylko jakimś "custom wynalazku". Czyli np. w C i śmiga tylko pod
    DOSem. W dzisiejszych czasach to trudne do pomyślenia, ale tak się
    kiedyś robiło.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 7. Data: 2009-05-07 05:23:52
    Od: PeJot <P...@0...pl>

    Adam Dybkowski pisze:

> [...]
    > HPVee tylko jakimś "custom wynalazku". Czyli np. w C i śmiga tylko pod
    > DOSem. W dzisiejszych czasach to trudne do pomyślenia, ale tak się

    Niezupełnie pod dosem, ale pod Test Pointem, kolejnym wynalazkiem nie
    rozwijanym od dobrych kilku lat. Ale pojawiła się jakaś nadzieja, *być
    może* ta wersja TP poradzi sobie pod w2k, a pod w2k są sterowniki do
    współczesnych kart.

    BTW: w kilku firmach widziałem już stare pecety żyjące pod dosem albo
    pod windows 3.1 tylko dlatego że dogadują się z jakimś wiekowym sprzętem.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 8. Data: 2009-05-07 18:09:42
    Temat: Re: Re: Ubita karta GPIB
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    On Tue, 05 May 2009 22:25:32 +0200, Filip Ozimek
    <f...@m...polbox.pl> wrote:

> [...]

    Czy to jest karta ISA? Jeśli tak, to niewykluczone, że coś znajdę w
    starych śmieciach. Jeśli jesteś zainteresowany, pisz na priv.

    Paweł

  • 9. Data: 2009-05-07 19:06:08
    Od: "PeJot ( home)" <P...@o...pl>

    Paweł Pawłowicz pisze:

    > Czy to jest karta ISA?

    Nie, PCI. Na ISA mam jeszcze ze 2 karty, do których totalny brak
    sterowników.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem