  • 71. Data: 2012-05-31 13:39:56
    Temat: Re: nowy "sukces" Tuska XPOST
    Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:6772637388$20120531120825@squadack.com...
> [...]
    > Polsce a starających się o pracę o wiele młodszych ode mnie, z o wiele
    > lepszym wykształceniem i nie z tak wielką dziura w karierze jest całe
    > mnóstwo. Moja stara wiedza o lampach elektronowych (zresztą już nieźle
    > przetrzebiona z powodu nieużywania) jest nieprzydatna i nie stanowi
    > żadnego atutu.
    >
    > Przy czyszczeniu skanów też wszystkich nie zatrudnisz. Jest w Polsce
    > prawdziwe bezrobocie i brakuje pomysłów na jego załatanie. Tak samo
    > jak jest coraz większa dziura w systemie emerytalnym i też brakuje

    Po pierwsze nie licytuję, tylko informuję. W tym wypadku hobby przekształciłem w
    zawód. Gdy pracowałem w Niemczech, stać było mnie na kupno komputerów, które
    były w Polsce bajecznie drogie. A zaczynałem od Commodore VC-20.
    Elektroniką (dawniej radioamatorstwem) też się zajmowałem. Swego czasu działałem
    w klubie krótkofalarskim (SP1KBO), a nawet byłem na Ogólnopolskich Zawodach
    Radiomechaników koło Chojnic. To było na początku lat 70-tych lub koniec
    60-tych. Pracowałem także w warsztacie w ZURiT w sąsiednim mieście. Była to moja
    pierwsza praca.
    Zawodów, jakie uprawiałem nie zliczę. Różnorodne. Od robola do pracownika
    umysłowego poprzez rzemiosło.

    Skanowanie podałem jako przykład. I to jest właśnie przykład owczego pędu. Jeśli
    ktoś coś odkryje i mu to dobrze idzie, natychmiast znajduje naśladowców i szlag
    trafia wszystko. Bo jeden się wyżywi, a wielu głoduje.
    Dobrą ilustracją jest zjawisko świńskiej górki. Gdy za mało świń, ceny za żywiec
    idą do góry. Wtedy hodowcy hodują dużo świń i ceny spadają. I tak w kółko
    Macieju.

    --
    Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją
    karierę polityczną".

  • 72. Data: 2012-05-31 19:50:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "T." <k...@i...pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > A drogi buduje się z dnia na dzień... :-) A jak się nie wybuduje, to się
    > nadaje "klauzulę przejezdności" i jest git!

    Lepiej nie budować, czy nie otwierać dla ruchu tak szybko jak to tylko
    możliwe?
    Bo się pogubiłem w tej pisowskiej logice.....

  • 73. Data: 2012-05-31 21:19:01
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Ale z twoich słów i niechęci do "głupiej baby z PO" wnioskuję, że
    > lepszy, twoim zdaniem, był Lech Kaczyński,

    To bledny wniosek i nie dalem zadnych przeslanek, zeby takowy wniosek
    wygenerowac. To zadziwiajace, ze jak sie krytykuje kogos z PO, to
    automatycznie jest sie uwazanym za zwolennika PiS. Jak ktos nie mysli
    samodzielnie, tylko za niego mysla redaktorzy brukowca Michnika, to ma
    tylko taka alternatywe. Tymczasem dla mnie wszystkie obecne partie
    parlamentarne sa lewicowe, lewackie i olewackie i sa mi obojetne, z mala
    uwaga, ze musze je wspolfinansowac z moich podatkow, choc na zadna z
    nich nie glosowalem.

    > Twojego zdania nie podzielają inni mieszkańcy stolicy, którzy tę "głupią
    > babę z PO" wybrali na drugą kadencję.

    Ja o innej babie, tej co chce zlikwidowac zielona strzalke. HGW glupia
    bym nie nazwal, jest zwyczajnie nieudolna poprzez tolerowanie wyczynow
    Galasa.
    Natomiast co do wyborow wiekszosci, to przyjmuje je do wiadomosci, choc
    dziwi mnie zbiorowy masochizm. Ot, taka ciekawostka i tak to traktuje.
    Inna sprawa, ze medialnych kontrkandydatow nie bylo.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 74. Data: 2012-05-31 22:43:02
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-05-31 21:19, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > To bledny wniosek i nie dalem zadnych przeslanek, zeby takowy wniosek wygenerowac.
    To zadziwiajace, ze jak sie krytykuje kogos z PO, to automatycznie jest sie uwazanym
    za zwolennika PiS.

    I na odwrót - dokładnie tak samo. Zadziwiające? To norma...

    Bardziej kuriozalne jest, że ktoś, kto choćby tylko nie-bardzo-negatywnie (powiedzmy
    - neutralnie)
    wypowie się o jakimś działaniu obecnego rządu, automatycznie staje się albo
    bezrozumnym lemingiem, albo
    zdrajcą i wrogiem narodu, no bo jakże inaczej, skoro jest to rząd, z definicji
    "najgorszy z możliwych" :)

    > Tymczasem dla mnie wszystkie obecne partie parlamentarne sa lewicowe, lewackie i
    olewackie i sa mi obojetne, z mala uwaga, ze musze je wspolfinansowac z moich
    podatkow, choc na zadna z nich nie glosowalem.

    A dla wielu z kolei w Polsce nie istnieje żadna normalna lewica, czy choćby w miarę
    strawna socjaldemokracja :)

  • 75. Data: 2012-05-31 22:55:38
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > Dobrą ilustracją jest zjawisko świńskiej górki. Gdy za mało świń, ceny za żywiec
    idą do góry. Wtedy hodowcy hodują dużo świń i ceny spadają. I tak w kółko Macieju.

    To jest raczej przykład układu dynamicznego z naturalnym, dużym opóźnieniem, który
    wpada w oscylacje...

  • 76. Data: 2012-05-31 23:03:14
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > Masz już to za sobą. Mi odmówiono protezowania rozwidlenia dolnego
    > aorty.

    Panowie, spotkajcie się gdzieś przy kawce, każdy wyciągnie pliczek analiz, posiewów,
    czas wam przyjemnie zleci ;)

  • 77. Data: 2012-05-31 23:08:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jakub,

    Thursday, May 31, 2012, 11:03:14 PM, you wrote:

    > Panowie, spotkajcie się gdzieś przy kawce, każdy wyciągnie pliczek
    > analiz, posiewów, czas wam przyjemnie zleci ;)

    Jak ja, kurwa mać!, nie lubię takiego dopierdolania po wycięciu z
    kontekstu następnego zdania:

    I nic tu nie pomogą smileye. Howgh!

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 78. Data: 2012-05-31 23:58:51
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > Jak ja, kurwa mać!, nie lubię takiego dopierdolania po wycięciu z
    > kontekstu następnego zdania:

    Sorry jeśli uraziłem. Ale, with all respect: jeśli zaraz napisałbym tutaj o
    retinopatiach,
    półślepocie, ratowaniu wzroku tak ważnego dla programisty (ops! napisałem, a niech
    to!),
    a na koniec dodał: lecz przebóg, nie mówmy już o tym, proszę!
    ... to miałbym poczucie, że ostatnie zdanie to nic innego, jak listek figowy...
    ... i w istocie miałem ochotę to wszystko napisać ...
    Ale cóż, sądzę po sobie, i najpewniej się mylę. EOT.

  • 79. Data: 2012-06-01 08:32:41
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Ile razy jeszcze będziesz powtarzał to kłamstwo? Nie masz żadnego
    > obowiązku świecić podczas postoju w korku! Masz Świecić w czasie jazdy
    > tylko.

    Korek to jest pojecie wzgledne. Jadac 10km /h zderzak w zderzak to korek czy
    nie ?

    sz.

  • 80. Data: 2012-06-01 09:18:56
    Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w wiadomości

    > Panowie, spotkajcie się gdzieś przy kawce, każdy wyciągnie pliczek analiz,
    > posiewów, czas wam przyjemnie zleci ;)

    Świetnie nam się rozmawia za pośrednictwem internetu. A Ciebie irytuje, że nie
    wylewamy na siebie kubłów inwektyw.
    No to niech ci będzie. Nie wpie***dalaj się między wódkę, a zakąskę.
    Usatysfakcjonowany?