  • 61. Data: 2012-05-31 11:25:17
    Temat: Re: nowy "sukces" Tuska XPOST
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello gringo,

    Thursday, May 31, 2012, 11:20:15 AM, you wrote:

    [...]

    > nieżyczliwym drugiemu człowiekowi.

    Życzliwy się odezwał...

    > Tak jak twój Fuhrer.

    Prawo Godwina znasz? No to poznaj i żegnaj. Przegrałeś.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 62. Data: 2012-05-31 11:25:48
    Od: "Hrabia Bobrowski" <h...@z...eu>

    Użytkownik "u2" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Widac, ze "mundrowy" esbek ;-)

    I jeszcze razwietka! ;)))

    BBR

  • 63. Data: 2012-05-31 11:28:00
    Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Autostrady, well, fajnie ze sie buduje, tylko jakos mnie nie stac (tak, wiem,
    > moj problem).
    > Fajnie wiec, ze sie buduje, niefajnie, ze caly efekt psuja rozne Galasy i ta
    > glupia baba z PO, co chce zlikwidowac zielone strzalki. Ja rozumiem, ze jest
    > wkurzona, ze ja ktos obtrabil jak spala na skrzyzowaniu, ale zeby zaraz tak
    > sie mscic? Nie dosc, ze baba, to jeszcze z PO - kumulacja. Dla rownowagi PiS
    > ze swoim swieceniem w bialy dzien na tablice "przedstojacego" w korku, tez nie
    > lepszy. Na szczescie mamy 200 partii w RP;-)

    Nie mam twoich problemów. Mieszkam w małej mieścinie, gdzie wszędzie jest o rzut
    kamieniem.
    Ale z twoich słów i niechęci do "głupiej baby z PO" wnioskuję, że lepszy, twoim
    zdaniem, był Lech Kaczyński, którego jedynym zajęciem na stołku prezydenta
    Warszawy było wysyłanie zawiadomień do prokuratury o domniemanych przestępstwach
    dokonanych przez jego poprzedników.
    Twojego zdania nie podzielają inni mieszkańcy stolicy, którzy tę "głupią babę z
    PO" wybrali na drugą kadencję.

    --
    Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją
    karierę polityczną".

  • 64. Data: 2012-05-31 11:41:46
    Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> napisał w wiadomości
    > Hello Bogdan,
    >
    > Thursday, May 31, 2012, 9:58:10 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Masz już to za sobą. Mi odmówiono protezowania rozwidlenia dolnego
    > aorty. Ale - na litość - nie licytujmy się na choroby, proszę.

    > To wcale tak nie jest.

    > To przyjmij do wiadomości, że po prostu miałes szczęście. Ja też
    > mialem - do czasu. A w pewnym momencie obudziłem się z reką w nocniku
    > i z wielkim trudem znalazłem pracę. Co też jest szczęśliwym zdarzeniem
    > ale nie wiem, jak długo to szczęście potrwa. A do emerytury jeszcze
> [...]

    Życzę powodzenia!!!

  • 65. Data: 2012-05-31 11:45:23
    Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl>

    > Ależ wysil się troche i sam poszukaj - to bardzo ciekawe przekonać
    > się, jak się jest postrzeganym przez molocha :)

    Ale ja nie mam czego szukać. Zawsze używam imienia i nazwiska. Tylko imienia i
    nazwiska, oraz (jeśli to potrzebne) loginu: bogdanid. Np. w aukcjach na Allegro
    podpisuję się "bogdanid", bo tego oczekują.

  • 66. Data: 2012-05-31 11:47:35
    Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl>

    Użytkownik "gringo" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Bogdan Idzikowski" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Użytkownik "gringo" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    a.pl...

> [...]
    > Widziałeś czynnego zawodowego szachistę w wieku 66 lat? - To jest możliwe.
    > Widziałeś czynnego zawodowego stróża w wieku 66 lat? - To jest oczywiste, że
    > tak.
    >
    > Wszystko, co piszesz jest prymitywną demagogią.
    >
    > ==========================
    > A do czego zmierza to powyższe? Ludzie są zatrudnieni w Polsce tylko jako
    > bokserzy, lekkoatleci, kolarze?
    > Wszystko co piszesz, to jest zwykłe jakieś krętactwo. Jesteś zwykłym egoistą,
    > wyzutym z wszelkich ludzkich uczuć zgorzkniałym starcem, nieżyczliwym drugiemu

    Ty rzeczywiście jesteś idiotą. Niechciałem tego napisać, ale zmusiłeś mnie do
    tego!

  • 67. Data: 2012-05-31 11:54:58
    Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl>

    > Hello Bogdan,
    >
    > Thursday, May 31, 2012, 11:15:30 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > To Ty teraz odstawiasz demagogię. Jaki jest rynek na brydżystów,
    > szachistów czy stróżów? Jak myslisz - zdołam się przekwalifikować na
    > zarabiającego na siebie szachistę czy brydżystę w moim wieku?
    >
    > Bo na stróża człowieka z trudem wchodzącego na pierwsze piętro nikt nie
    > chce. Poza tym - wyżyć z 5PLN/godzinę bardzo trudno.

    Ręce opadają! To były przykłady. Pierwsze lepsze, jakie mi na myśl przyszły.
    W tej chwili siedzę przy komputerze i wykonuję pracę zleconą, polegającą na
    czyszczeniu skanów. Jest to bardzo nudne zajęcie, dlatego robię sobie przerwy i
    dyskutuję z wami na psp. Nie robię tego za 5zł/godz. I wyobraź sobie, robię to
    mając 66 lat. Niemożliwe? Możliwe. Umysł mam, jak sądzę całkiem sprawny, a
    umiejętności zdobyłem samokształceniem. Można? Można.

  • 68. Data: 2012-05-31 12:08:06
    Od: "T." <k...@i...pl>

    Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik <p...@b...ru> napisał w wiadomości
    bb.googlegroups.com...

    > Trzeba być zaiste "młodym, wykształconym, z wielkiego miasta";-)),
    > żeby widząc choćby podawany tu już kilkakrotnie sam link do tego
    > artykułu :
    > http://www3.weforum.org/docs/WEF_GCR_Report_2011-12.
    pdf
> [...]
    > ocenianych krajów. Ogólnie jest dobrze.
    > Gdy zostanie sporządzony następny raport będzie o wiele lepiej, ponieważ
    > wcześniej zaczęte inwestycje (wszelkie) zostały w większości oddane, są
    > oddawane lub zostaną oddane do eksploatacji właśnie w tym i przyszłym
    > roku. I to jest i będzie sukces Tuska. I nic na to nie poradzicie. Dopóki
    > PO rządzi "Polska będzie rosła w siłę, a ludzie będą żyli dostatniej" (dla
    > niekumatych to cytat z ery Gierka, którego uwielbia Kaczyński).
    >
    > Data raportu z grudnia. Sporządzenie trwało wiele miesięcy

    A drogi buduje się z dnia na dzień... :-) A jak się nie wybuduje, to się
    nadaje "klauzulę przejezdności" i jest git!
    T.

  • 69. Data: 2012-05-31 12:08:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Bogdan,

    Thursday, May 31, 2012, 11:54:58 AM, you wrote:

    [...]

    > Ręce opadają! To były przykłady. Pierwsze lepsze, jakie mi na myśl przyszły.

    One wcale nie były lepsze...

> [...]
    > mając 66 lat. Niemożliwe? Możliwe. Umysł mam, jak sądzę całkiem sprawny, a
    > umiejętności zdobyłem samokształceniem. Można? Można.

    Po 20 latach pracy w innym zawodzie wróciłem do starego. Wymagało to
    nadrobienia tych 20 lat w dziedzinie, która zmieniła się radykalnie -
    elektronice - i znalazłem pracę w bardzo wąskiej specjalizacji. Chcesz
    się nadal licytować samokształceniem?

    Problem w tym, że pracodawców w tej specjalizacji jest tylko kilku w
    Polsce a starających się o pracę o wiele młodszych ode mnie, z o wiele
    lepszym wykształceniem i nie z tak wielką dziura w karierze jest całe
    mnóstwo. Moja stara wiedza o lampach elektronowych (zresztą już nieźle
    przetrzebiona z powodu nieużywania) jest nieprzydatna i nie stanowi
    żadnego atutu.

    Przy czyszczeniu skanów też wszystkich nie zatrudnisz. Jest w Polsce
    prawdziwe bezrobocie i brakuje pomysłów na jego załatanie. Tak samo
    jak jest coraz większa dziura w systemie emerytalnym i też brakuje
    pomysłów na jej załatanie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 70. Data: 2012-05-31 13:22:42
    Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl>

    Użytkownik "T." <k...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > A drogi buduje się z dnia na dzień... :-) A jak się nie wybuduje, to się
    > nadaje "klauzulę przejezdności" i jest git!

    Wskaż mi taką drogę. Niewybudowaną ale przejezdną!