  • 81. Data: 2012-06-01 10:00:11
    Temat: Re: nowy "sukces" Tuska XPOST
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jakub,

    Thursday, May 31, 2012, 11:58:51 PM, you wrote:

    > Sorry jeśli uraziłem.

    Przyjęte.

    [...]

    Prosiłem dlatego, żeby uniknąć eskalacji. Mój rozmówca zrozumiał i dał
    spokój - czepiłeś się Ty.

    Nie epatuję swoimi chorobami na grupach dyskusyjnych z zasady.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 82. Data: 2012-06-01 15:26:47
    Od: stevep <s...@i...tkdami.net>

    Dnia 31-05-2012 o 10:32:13 gringo <g...@g...com> napisał(a):

> [...]
    a.pl...

    > Użytkownik "gringo" <g...@g...com> napisał w wiadomości grup
    >
    > Dlaczego uważasz, że rząd ma obowiązek zapewnić ludziom pracę, do tego
    > jeszcze godziwą?
    >
    > Nie lepiej przyjąć, że każdy jest odpowiedzialny za siebie?

    A coś ci się nie pomyliło z jakimś byłym "ustrojem sprawiedliwości
    społecznej"?
    --
    stevep

  • 83. Data: 2012-06-01 15:31:01
    Od: stevep <s...@i...tkdami.net>

    Dnia 31-05-2012 o 11:12:20 RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    napisał(a):

    > Ależ wysil się troche i sam poszukaj - to bardzo ciekawe przekonać
    > się, jak się jest postrzeganym przez molocha :)

    On wie, ale nie powie.
    --
    stevep