  • 11. Data: 2010-11-14 20:12:07
    Temat: Re: niski pobor mocy wsrod staroci
    Od: Marx <m...@n...nospam.com>

    Kupujac na czesci wyjdzie znacznie drozej, niz uzywany gotowy komputer.
    To co ja podalem to koszt ok 200zl, a jest tam wszystko lacznie z
    pamiecia, obudowa i zasilaczem. Za sam porzadny zasilacz trzeba dac
    prawie tyle...
    Rozwazylem i wyszlo mi ze wielkosc nie ma znaczenia, tzn moze byc i mini
    tower, byle bylo cicho, tanio i energooszczednie. Pod uwage biore wiec
    tylko jakies HP-Compaq, Fujitsu-Siemens, Dell, IBM. Czy cos tego typu
    mozecie polecic?
    Marx

  • 12. Data: 2010-11-14 20:16:15
    Od: Marx <m...@n...nospam.com>

    Procesor moge wymienic, albo moze byc AMD. Chodzi nie tylko o wybor
    platformy ale konkretnego zestawu. Kupujac cos z gniazdem 775 mam dosyc
    duzy wybor, o ile plyta obsluzy.
    No i nalezy pamietac jaki pulap mam przekroczyc - to ma byc lepsze od P3
    800Mhz. Tak sie w zasadzie zastanawiam czy jak takiego P4 by sie
    spowolnilo, to czy pobor mocy by nie spadl?
    Marx

  • 13. Data: 2010-11-15 14:37:42
    Od: Marx <M...@n...com>

    Co powiecie na taki wynalazek?
    http://allegro.pl/tarox-2800-512mb-40gbcd-gf6100-pci
    -e-sata2-dt-i1316288483.html

    Fajna ta obudowa, ma 2 PCI i 2 PCI-E, sporo RAM i SATA co pozwala
    podpinac tanie dyski.
    Niestety to AsRock :( No i widze 2 wentylatory, trzeci pewnie w
    zasilaczu - to nie moze byc ciche :(
    Duron ten niestety sporo watów potrzebuje, nie za bardzo wiem na jaki
    procesor moglbym go wymienic
    Marx

  • 14. Data: 2010-11-15 18:10:00
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 15.11.2010, Marx napisał(a):

    > Co powiecie na taki wynalazek?
    > http://allegro.pl/tarox-2800-512mb-40gbcd-gf6100-pci
    -e-sata2-dt-i1316288483.html

    IMO dobry wybór.

    > Fajna ta obudowa, ma 2 PCI i 2 PCI-E, sporo RAM i SATA co pozwala
    > podpinac tanie dyski.
    > Niestety to AsRock :(

    Niestety?
    (dostajesz MB z supportem, a nie jak w niektórych przypadkach sprzętu
    poleasingowego płytę, do której się producent nie przyznaje ;D)

    > No i widze 2 wentylatory, trzeci pewnie w
    > zasilaczu - to nie moze byc ciche :(

    Pesymista. ;D

    > Duron ten niestety sporo watów potrzebuje, nie za bardzo wiem na jaki
    > procesor moglbym go wymienic

    To nie Duron a Sempron (podstawka 754). Zapytaj sprzedawcę o dokładny
    model tego CPU, czy to 32 czy 64 bitowy egzemplarz (stawiam na to pierwsze
    bo inaczej na bank by o tym napisał ;D).

    Tu masz listę na co możesz zmienić choć IMO na jakiś czas powinno Ci
    wystarczyć to co tam jest.
    http://www.asrock.com/mb/cpu.asp?Model=K8NF4G-SATA2
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://uwolnijlaptopa.pl/

  • 15. Data: 2010-11-15 22:37:19
    Od: Marx <m...@n...nospam.com>

    W dniu 2010-11-15 19:10, Michal Lukasik pisze:
    > Tu masz listę na co możesz zmienić choć IMO na jakiś czas powinno Ci
    > wystarczyć to co tam jest.
    > http://www.asrock.com/mb/cpu.asp?Model=K8NF4G-SATA2

    to widzialem, ale chodzi mi o cos bardziej energooszczednego, bo ten
    Sempron ma TDP 60W - a moj obecny procek 20W...
    Marx

  • 16. Data: 2010-11-15 23:30:04
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    > to widzialem, ale chodzi mi o cos bardziej energooszczednego, bo ten
    > Sempron ma TDP 60W - a moj obecny procek 20W...

    Zawsze możesz sprawdzić czy zadziała coś z mobilnych Sempronów - AFAIR TDP
    wyjdzie coś koło 25W.
    --
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://www.pajacyk.pl/

  • 17. Data: 2010-11-16 11:02:32
    Od: Marx <M...@n...com>

    Sa Turiony 754, tyle ze nie widze na allegro wersji MT
    Marx