  • 1. Data: 2010-11-12 12:39:16
    Temat: Dysk Hitachi Deskstar HDS725050... cache zapisu
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Mam taki dysk z wyłączonym cache-em zapisu. Ściągnąłem Feature Tool ze
    strony producenta i bez problemu zmieniam opcję ale dysk tego nie
    zapamiętuje. Po zdjęciu zasilania cache jest znowu wyłączony. Próbowałem
    starszymi wersjami softu i to samo. Czy może ktoś się z tym spotkał?

    PC

  • 2. Data: 2010-11-12 13:33:50
    Temat: Re: Dysk Hitachi Deskstar HDS725050... cache zapisu
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 12-11-2010 o 13:39:16 PC <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > zapamiętuje. Po zdjęciu zasilania cache jest znowu wyłączony. Próbowałem
    > starszymi wersjami softu i to samo. Czy może ktoś się z tym spotkał?

    A co Ty na to:
    "Does not support the PC which loads Intel ICH9M chipset."
    ...albo to:
    "BIOS, RAID Controller or somePCI IDE Controllers can change these values
    on the next power on cycle or reset."

    Jaka płyta główna?
    --
    Brak sygnaturki.

  • 3. Data: 2010-11-12 14:25:35
    Od: "PC" <l...@w...pl>

> [...]
    > ...albo to:
    > "BIOS, RAID Controller or somePCI IDE Controllers can change these values

    Widziałem, dlatego użyłem jakiegoś starego peceta ale to nie pomogło.

    PC