  • 1. Data: 2010-11-12 13:19:57
    Temat: Przeglądarka Chrome
    Od: Chris <a...@g...pl>

    Mam problem z Chrome od wersji 7.x.x.x w górę.

    Na starej 6.x.x.x obrazki we flashu wyświetlały mi się dobrze ale nowe
    pokazują tylko kawałem paska.

    Przykład:

    http://www.bezwypadkowy.net/forum/47-hydepark/3605-w
    yprzeda-aut-100-bezwypadkowe

    i po kliknięciu na obrazek zamiast całego pasek:

    http://www.webpagescreenshot.info/img/933365-1112201
    030906pm.jpg

    Czemu to gówno nie chce się rozwinąć jak dawniej ?? na FF i IE wszystko
    jest OK tak samo jak na starym Chrome (tylko skubany sam mi się
    aktualizuje do nowego gówna)

    --
    www.bezwypadkowy.net - zanim kupisz auto zobacz czy nie było wrakiem

  • 2. Data: 2010-11-12 14:30:27
    Temat: Re: Przeglądarka Chrome
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-11-12 14:19, Chris pisze:
> [...]
    >
    > Czemu to gówno nie chce się rozwinąć jak dawniej ?? na FF i IE wszystko
    > jest OK tak samo jak na starym Chrome (tylko skubany sam mi się

    Padnięty mostek południowy

  • 3. Data: 2010-11-12 16:41:32
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > Czemu to gówno nie chce się rozwinąć jak dawniej ?? na FF i IE wszystko
    > jest OK tak samo jak na starym Chrome (tylko skubany sam mi się
    > aktualizuje do nowego gówna)

    mam to samo, FF i Opera działają a Chrome nie.

  • 4. Data: 2010-11-12 17:09:05
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2010-11-12 17:41, Doxent pisze:

    > mam to samo, FF i Opera działają a Chrome nie.

    Śmieszne to że stara wersja Chrome działa a nowa już nie.

    --
    www.bezwypadkowy.net - zanim kupisz auto zobacz czy nie było wrakiem

  • 5. Data: 2010-11-12 17:53:00
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    Śmieszne to że stara wersja Chrome działa a nowa już nie.

    Zmień zasilacz. Widać nowy chrome obciąża bardziej procesor i brakuje mocy w
    zasilaczu.

  • 6. Data: 2010-11-12 18:36:43
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2010-11-12 18:53, qwerty pisze:

    > Śmieszne to że stara wersja Chrome działa a nowa już nie.
    >
    > Zmień zasilacz. Widać nowy chrome obciąża bardziej procesor i brakuje
    > mocy w zasilaczu.

    Inteligencją to ty nie grzeszysz :) zmienić zasilacz w laptopie ...
    hahaha :)

    --
    www.bezwypadkowy.net - zanim kupisz auto zobacz czy nie było wrakiem

  • 7. Data: 2010-11-12 19:00:20
    Od: "Worfik" <s...@g...com>

    Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Inteligencją to ty nie grzeszysz :) zmienić zasilacz w laptopie ... hahaha
    > :)

    Masz racje. Baran co niemiara. Kazdy glupi wie, ze to wina jakiegos
    wybrzuszonego kondensatora na plycie glownej. Elektrony nie dochodza tak jak
    powinny, podobnie jak w listwach Animki, i po prostu niektore pakiety sie
    spozniaja. Ot cala tajemnica;)

  • 8. Data: 2010-11-12 19:24:21
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2010-11-12 20:00, Worfik pisze:

> [...]
    > powinny, podobnie jak w listwach Animki, i po prostu niektore pakiety sie

    Następny co widział płytę tylko w pudełku na wystawie w sklepie :)

    --
    www.bezwypadkowy.net - zanim kupisz auto zobacz czy nie było wrakiem

  • 9. Data: 2010-11-12 19:37:45
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    Inteligencją to ty nie grzeszysz :) zmienić zasilacz w laptopie ...
    hahaha :)

    Twój laptop nie potrzebuje zasilania (perpetum mobile)?

  • 10. Data: 2010-11-12 20:01:36
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2010-11-12 20:37, qwerty pisze:

    > Inteligencją to ty nie grzeszysz :) zmienić zasilacz w laptopie ...
    > hahaha :)
    >
    > Twój laptop nie potrzebuje zasilania (perpetum mobile)?

    Zasilacz jest odpowiednio dobrany do parametrów laptopa i nie trzeba go
    zmieniać .. czekam na inne propozycje geniusza :)

    --
    www.bezwypadkowy.net - zanim kupisz auto zobacz czy nie było wrakiem