  • 1. Data: 2010-11-11 18:33:48
    Temat: kupujemy laptopa - liczy się jakość
    Od: BearBag <b...@o...pl>

    Witam
    Co byście kupili mając ok 2500zł, liczy się przede wszystkim jakość
    wykonania i bezawaryjność. Całe lata spędziłem na della - głównie D600
    który jest po prostu legendą a przynajmniej był. Ostatnio pracowałem na HP
    z serii DV6000, ludzie narzekali na padające płyty główne jednak przez dwa
    lata nawet się nie zająknął wiec jestem zadowolony. Wciąż wygląda jak nowy
    gdybym go odkurzył. Jednak przyszedł czas na coś nowego z podobnej półki
    cenowej.
    Wymagania:
    -raczej 15tka
    -wifi w standardzie n
    -wyjście hdmi (tego mi brakuje w obecnym)
    -dobra matryca z dobrymi kątami (trudno o to w laptopach)
    -przyzwoita bateria min 2,5h
    -nie za ciężki
    i to tyle, nie potrzebuje szybkiego procesora i wypasionej karty graficznej
    bo nie gram.
    Pozdrawia BearBag...

  • 2. Data: 2010-11-11 19:29:55
    Temat: Re: kupujemy laptopa - liczy się jakość
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 11.11.2010 BearBag <b...@o...pl> napisał/a:
> [...]
    > -nie za ciężki
    > i to tyle, nie potrzebuje szybkiego procesora i wypasionej karty graficznej

    dell studio 1555 - kobieta moja soie kupiła rok temu, bardzo fajny fw i
    serwis fbd za mniej więcej 2.5k będzie.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 3. Data: 2010-11-11 20:03:08
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 11 lis 2010 20:29, Sergiusz Rozanski pisze:

    > dell studio 1555 - kobieta moja soie kupiła rok temu, bardzo fajny fw i
    > serwis fbd za mniej więcej 2.5k będzie.

    Niestety drań bez wydzielonej klawiatury numerycznej.. :/

    Też się przymierzam do niego, świetny sprzęcik, wymieniłbym swego Asusa
    K50AB bo tracę do niego zaufanie.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 4. Data: 2010-11-12 12:31:55
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    BearBag pisze:
    > Witam
    > Co byście kupili mając ok 2500zł,

    Lenovo Z560. Kolega kupił w tej cenie. Core i3 M370 (2,4GHz), matryca
    15.6" LED, HDD 500GB, 4GB RAM, GF 310M (poszła gra Singularity całkiem
    płynnie), Win7 HE 64bit. Niestety tylko 2xUSB ale jest HDMI, eSATA,
    D-Sub. Posiada klawiaturę numeryczną, LAN, Wi-Fi (nie pamietam w którym
    standardzie pracuje). Moim zdaniem bardzo przyzwoity notebook.

    Pzdr, OMSON

    P.S. Test pi 1.5XS dla 1MB zrobił w 18 sek.

  • 5. Data: 2010-11-12 12:33:50
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    BTW - subiektywnie oceniam na bardzo elegancki i porządnie wykonany
    (dobra klawiatura i wykończenie szczotkowanym metalem)!

    Pzdr, OMSON

  • 6. Data: 2010-11-13 18:59:59
    Od: "Papo5merfo" <gramy.w.gałe@tusek.pl>

    Órzytkownik "OMSON" napisał:

> [...]
    > standardzie pracuje). Moim zdaniem bardzo przyzwoity notebook.
    > Pzdr, OMSON P.S. Test pi 1.5XS dla 1MB zrobił w 18 sek.

    w tytule podano że liczy się jakość, a ty mu polecasz chińskiego śmiecia na
    dodatek ze szpiegującum software i hardware na pokładzie?:O)

  • 7. Data: 2010-11-13 23:10:07
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 13 Nov 2010 19:59:59 +0100, Papo5merfo napisał(a):

    > w tytule podano że liczy się jakość, a ty mu polecasz chińskiego śmiecia na
    > dodatek ze szpiegującum software i hardware na pokładzie?:O)

    Chiński śmieć, powiadasz? No to, "geniuszu", co zaproponujesz innego co nie
    będzie chińskie?

    Spiskowe teorie o szpiegach łaskawie zachowaj na grupę o problemach
    psychicznych.

    God created Arrakis to train the faithful.

  • 8. Data: 2010-11-14 14:25:24
    Od: BearBag <b...@o...pl>

    > w tytule podano że liczy się jakość, a ty mu polecasz chińskiego śmiecia na
    > dodatek ze szpiegującum software i hardware na pokładzie?:O)

    może przesadzasz z tym smieciem ale Lenovo mi sie nie podobają a ten akurat
    ma drogi procesor i kartę ktorych to obu niew potrzebuje i nie chce za nie
    płacić. Poza tym 2xusb w dzisiejszych czasach ??

  • 9. Data: 2010-11-14 19:30:35
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 14.11.2010 BearBag <b...@o...pl> napisał/a:

    > może przesadzasz z tym smieciem ale Lenovo mi sie nie podobają a ten akurat
    > ma drogi procesor i kartę ktorych to obu niew potrzebuje i nie chce za nie
    > płacić. Poza tym 2xusb w dzisiejszych czasach ??

    Ja mam 3 i nie przypominam sobie abym ich kiedyś na raz użył. Myszka + coś
    (pen, dysk, czytnik kart). Jak jeszcze jest esata - coraz częściej do hdd i
    jakiś czytnik sd wbudowany to już w ogóle. W stacjonarnym to co innego, bo
    często się nie chce odłączać - skaner, drukarka, podstawka do jakiegoś pda,
    smarphone, myszka, klawiatura itd. choć 2 pierwsze to też już często sprzęt
    sieciowy i to często bezprzewodowy.

  • 10. Data: 2010-11-15 10:06:42
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Papo5merfo pisze:

    > w tytule podano że liczy się jakość, a ty mu polecasz chińskiego śmiecia na
    > dodatek ze szpiegującum software i hardware na pokładzie?:O)

    Chiński śmieć... Pewnie skończy się kupnem czegoś w stylu Della
    składanego pod Łodzią coś czuje... :D

    Pzdr, OMSON

    P.S. Hub USB to koszt 20 zł u idiotów chociażby... Co to za świetny
    determinant zakupu - ilość portów USB? ;)