  • 1. Data: 2012-01-25 08:44:56
    Temat: Alternatywny player
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Czy ktoś mógłby polecić jakiś alternatywny do firmowego player do Noki 8-00.
    Problem polega na tym że po wgraniu biblioteki z kilkoma tysiącami utworów,
    przerwy w losowym odtwarzaniu bywają dłuższe od utworów.
    Jedyne wymagania to właśnie sensowny "random" i współpraca z
    modulatorem FM.

    pzdr
    olo

  • 2. Data: 2012-01-25 10:48:25
    Temat: Re: Alternatywny player
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "olo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś mógłby polecić jakiś alternatywny do firmowego player do Noki 8-00.

    LCG Jukebox

  • 3. Data: 2012-01-25 12:10:48
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Tomek"

    >LCG Jukebox
    Próba włączenia modulatora FM kończy się komunikatem:
    "Nie można włączyć odtwarzacz FM gdy podłączone jest inne akcesorium"
    No i niekoniecznie to musi być płatny player ;)

    pzdr
    olo

  • 4. Data: 2012-01-25 14:15:58
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "olo" <o...@o...pl> napisał :

    > Próba włączenia modulatora FM kończy się komunikatem:
    > "Nie można włączyć odtwarzacz FM gdy podłączone jest inne akcesorium"

    Dziwne, bo na mojej n8 działa prawidłowo odtwarzacz FM wraz z LCG.
    Chyba, że piszesz o innej sytuacji.

  • 5. Data: 2012-01-25 14:31:48
    Od: "Krzysiek Z." <t...@m...ru>

    > Użytkownik "Tomek"

    > Próba włączenia modulatora FM kończy się komunikatem:
    > "Nie można włączyć odtwarzacz FM gdy podłączone jest inne akcesorium"

    odłącz słuchawki......modulator nie działa z podłączonymi.

  • 6. Data: 2012-01-25 17:46:57
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysiek Z."

    >odłącz słuchawki......modulator nie działa z podłączonymi.
    Nawet nie wiem gdzie słuchawki posiałem.
    Nie robiłem zbyt wielu prób.
    Włączyłem LCG w opcjach wybrałem Modulator i nie dało się go włączyć.

    pzdr
    olo

  • 7. Data: 2012-01-26 10:21:38
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "olo" <o...@o...pl> napisał:

    > Włączyłem LCG w opcjach wybrałem Modulator i nie dało się go włączyć.

    No sprawdziłem jeszcze raz włączając odbiornik FM z pozycji LCG i można włączyć.
    Przekaźnik włączony.
    N8 Anna v22.014